Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225755 Verslaafd Aan Slapen

• Auteur

Ik zal toch vast niet de enige zijn die elk vrij moment probeert te slapen? Ik ga vaak echt om 20.00 uur al naar bed omdat ik gewoon niet meer wakker kan blijven. Dan neem ik me voor om in bed tv te kijken, maar zodra ik mijn bed zie verlang ik alleen nog maar naar slaap. Ik krijg niet zo vaak de kans overdag te slapen, maar als mijn ma er is dan past die op de kinderen en slaap ik soms een uurtje of 2 bij en dan houd ik het tot 2100 uur vol 's avonds haha. Ik ben blij als die gebroken nachten voorbij zijn, jullie ook??

#3985404 Quote

Hoi Mommy..

Nou ik slaap het liefst de hele dag.. snachts heb ik vaak last van mijn buik en slaap ik slecht maar over dag gaat het een stuk beter.
    Vandaag ook weer ik was om 5 uur vanmorgen al wakker toen naar de gyn geweest. Om 2 uur kwam ik thuis en ben in slaap gevallen op de bank tot half 8!!!!
    dat is toch niet normaal??
    Ik voelde me flink beroerd toen ik wakker werd. helemaal geen eetlust.
    Ik hoop dat ze snel komt want ik houd dit niet lang meer vol op deze manier.
    Nou hoor wel weer van je

Liefs en Kus Cindy
    38 wk 4 dagen

#3985405 Quote

Oh lekker. Ik heb helaas niet die mogelijkheid, af en toe dan, als m'n man Aylin meeneemt naar de winkel. Maar vandaag moet ik wakker blijven, de vk kan n.l. elk moment komen om Yasmine en mij te controleren (en Yasmine wordt gewogen, ben wel benieuwd hoe veel ze nu weegt)
    Maar ik zal ook blij zijn als die gebroken nachten over zijn.
    Was weer effe vergeten hoe vermoeiend dit is hahahaha.
    Maar goed, het hoort er allemaal bij. Gelukkig is Yasmine een zeer content kindje die alleen huilt bij honger en vieze luier, dus ik mag in m'n handjes klappen.

Groetjes Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct