Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225760 Daan Is Geboren

• Auteur

Hallo allemaal,

Op 24 augustus is onze zoon Daan geboren. 2 weken dan verwacht.
    Het is allemaal erg snel gegaan en heeft ons erg verrast. De eerste 2 weken zijn we aan het stoeien geweest met de voeding maar hij viel te veel af zodat we nu alleen fles voeding geven. We beginnen nu pas onze draai te vinden ( de eerste week vond ik echt verschrikkelijk ) hoop het ook nooit meer zo mee te maken. Het is echt erg als je je kindje met een ijskoud washandje een uur lang moet wakker maken en hij gewoon helemaal van de wereld af is. Ik heb dan ook zelf in een complete roes geleefd. Er zijn zelf mensen op visite geweest waarvan ik het niet eens kan herinneren.

Nu na 3 weken eet hij goed, weegt inmiddels meer dan 6 pond en kunnen we nu gaan genieten.
    Voor alle anderen die al bevallen zijn proficiat en de andere heel veel succes.

Groetjes, Elles

( Boompjejunior)

#3985451 Quote

Gefeliciteerd met de vroege komst van Daan. Kan me voorstellen dat het even tijd kost eer je je draai gevonden hebt. Ik ben erg nieuwsgierig hoe ik het eraf ga brengen.

geniet van je kraamtijd

xxxx Annette

#3985452 Quote

Gefeliciteerd met de geboorte van Daan, lekkere stoere Hollandse naam.
    Vervelend dat hij zo slecht wilde eten, maar gelukkig leven we in 2007 en is er fv, fijn dat hij het nu zo goed doet. En het duurt soms effe voor je, je draai hebt gevonden (ik moet hem ook nog vinden )
    We wensen jullie veel geluk en gezondheid toe.

Groetjes Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

#3985453 Quote

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Daan.

#3985454 Quote

Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon Daan!
    Snap dat je door alles even de weg kwijt was maar
    zo te lezen gaat het nu beter!
    Geniet ervan en een leuke naam Daan!

Heel veel liefs An 40 weken en 3 dagen zwanger

#3985455 Quote

Gefeliciteerd met jullie Daan!

Groetjes Hanneke

#3985456 Quote

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!

Groetjes, Mirjam

#3985457 Quote

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Daan! Heel veel geluk samen. Fijn dat t weer iets beter gaat.
    liefs, daantje (40 wk)

#3985458 Quote

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Daan.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct