Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225764 Jeroen Is Geboren Jippie Eindelijk

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik zit hier vreselijk clandestien, want moet eigenlijk bedrust hebben en heb stiekum trap gelopen wat nog niet mag, maar ik wilde jullie toch even laten weten dat wij een zoon hebben.
    Op 10 september om 23.15 uur is Jeroen geboren!
    Het ging allemaal erg snel en heftig, maar het jochie maakt het goed.
    Gezien onze achtergrond en het verlies van Ilse na tien dagen, is het erg spannend voor ons.
    Morgen gaan we even naar het ziekenhuis om Jeroen helemaal na te laten kijken door een kinderarts, maar vooralsnog verwacht ik geen schokkend nieuws.

Alles lijkt goed te gaan. Hij is geboren met een gewicht van 3380 gram. Verder is hij 52 cm lang (al verzuipt hij in maat 50, maar dat is omdat hij gewoon hele lange beentjes heeft).

Nou, ik ga snel mijn bed weer in. Jullie horen nog wel later van me.
    Voor hen die nog wachten: Nog even doorzetten! Het is allemaal geweldig hoor, maar troost je met het feit dat jullie nog even kunnen genieten van een redelijke nachtrust 🙂

Groetjes, Miriam

#3985488 Quote

Gefeliciteerd met Jeroen, leuke naam.
    Kan me voorstellen dat het nu allemaal erg spannend is voor jullie, gelukkig mag je morgen naar de kinderarts voor een check-up.
    Ik wens jullie veel geluk en gezondheid toe.

Groetjes Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

#3985489 Quote

van harte gefeliciteerd met de kleine
    fijn dat je nog een extra check up krijgt dat is altijd prettig
    geniet vd kraamtijd
    groetjes marina

#3985490 Quote

Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon Jeroen!
    Geniet ervan!
    Zou ik ook doen even na laten kijken bij de kinderarts.

Heel veel liefs An 40 weken en 4 dagen zwanger

#3985491 Quote

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jeroen.

#3985492 Quote

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jeroen!! Fijn dat het goed gaat met jullie en ik hoop dat  de kinderarts niks bijzonders vindt!

Succes! Groetjes, Mirjam

#3985493 Quote

Van harte gefelciteerd met jullie Jeroen! Geniet maar lekker van het mannetje en ik hoop ook van harte dat er niets te vinden valt bij hem!

Groetjes Hanneke

#3985494 Quote

Van harte gefeliciteerd met Jeroen! Heel veel geluk samen.
    liefs, daantje (40 wk)

#3985495 Quote

Hoi Miriam,

van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jeroen. Kan me voorstellend dat het een hele spanennde periode is. Hoop dat je wel van je ventje kan genieten en dat als je morgen bij de kinderarts bent geweest een beetje gerustgesteld kunt worden.

Groetjes Elise

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct