Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225765 Vanmorgen Gestript Zou Het Goed Gegaan Zijn

• Auteur

Hoi allemaal!

Voor alle nog wachtenden: houden jullie het nog een beetje vol??
    Het is bij mij nu 11 dagen na de uitgerekende datum. Ik hou het nog wel vol, al pak in de telefoon niet meer aan. 'k Wordt helemaal zenuwachtig van al die mensen die vragen of ik het nog niet zat ben. Daar wordt ik nou zat van….

Vanmorgen is de verloskundige bij mij thuis geweest om te strippen. Ik was er erg zenuwachtig voor, maar ik vond het meevallen. Het is even vervelend, maar gelukkig zo voorbij.
    Ik heb nu echt pijn in mijn buik, net of ik heel heftig ongesteld ben en heb enorme last van mn rug. Zou dit een goed teken zijn?? Ik hoop het zo!!!!!

Heeft iemand hier ervaring mee? Dan hoor ik het graag! Alvast bedankt!

Groetjes, Marianne

#3985496 Quote

Hoi,

Ik hoop echt voor je dat het begint, alleen ik heb voor je geen pos. nieuws. Bij mij heeft dit niet gewerkt. Maar goed ik was ook pas 37 weken en 2 dagen toen ze mij hebben gestript. Ik heb ook 3 dagen gevloeid en inderdaad het gevoel of je ongesteld moet worden. Maar het is afwachten, omdat je wat verder bent is de kans natuurlijk veel groter dat het bij jou doorzet omdat het kindje er echt wel klaar voor is zou je zeggen.
    Duim voor je!

Liefs Cares

#3985497 Quote

Hoi Marianne,

Ik weet niet of dat een goed teken is. Ik hoop het van wel voor jou.
    Het is mijn 1e en ik wordt morgen middag ook gestript als ik op
    spreekuur kom ik ben dan 40 weken en 6 dagen. Als het kan.

Ik ben benieuwd of het door gaat zetten bij!

Heel veel liefs An 40 weken en 5 dagen zwanger

#3985498 Quote

Hoi,

Misschien is dit een nutte vraag, maar wat doen ze precies bij strippen?

groetjes Petra

ps succes, ik hoop dat het doorzet!
    En ja idd al die vragen over de laatste loodjes en ben je het al zat? Echt jongen, tis lief bedoeld maar…. hou op! aub…

#3985499 Quote

Hoi,

Ik ben in mei 2006 met 38 weken gestript. Had af en toe wat menstruatie achtige krampen en toen helemaal niks meer. En een paar uur later om de 5 minuten weeen. Het kan dus ineens doorzetten als je lichaam er klaar voor is.

Over 2 weken word ik weer met 38 weken gestript, hopelijk ook weer met resultaat.

Succes.

Syl
    35+6

#3985500 Quote

Petra:

Bij het strippen probeerd de verloskundige met een vinger de vliezen los te woelen van de baarmoederwand. Dat kan alleen als de baarmoedermond al een stukje open is (bij een meerder kind is dat eerder het geval dan bij een eerste kindje). Eigenlijk dus hetzelfde als toucheren, alleen bij strippen probeerd ze door het loswoelen de baarmoeder een beetje te prikkelen.

Marianne,

Ik hoop voor je dat het echt door gaat zetten. Ik ben nu zelf 9 dagen over tijd en morgen gaat ze bij mij ook weer proberen te strippen. (Vorige week lukt het nog niet, omdat de baarmoedermond niet diep genoeg zat). Dat gevoel van kramp in de buik hoord er wel bij, vertelde ze mij. En pijn in je rug ook. Het advies van mijn verloskundige is: na het strippen, lekker onder de warme douche…telefoon uit…en relaxed in bed gaan liggen. Alles proberen van je af te zetten. Dan heb je de meeste kans dat het werkt zei ze!

Ik duim voor je! Hopelijk mag ik morgen 'ook'.

Groetjes, Mirjam

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct