Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225766 Vienna Is Over De 3 Kg

• Auteur

Ik was met Vienna gaan wegen vandaag en ze weegt nu 3150 (was 2695 bij de geboorte 3 weken geleden). Ze is ook een cm gegroeid. Is altijd fijn om te horen dat ze goed groeien.

Ze mag op 100 cc blijven staan, vorige week vonden ze het nog teveel maar ze drinkt die fles van 100 gewoon bijna altijd leeg, dus nu mag het dan wel. Dus alles loopt lekker hier. Hoe is het met de andere kindjes?

#3985501 Quote

Wat goed zeg!! Goed aangekomen in 3 weken!
    Met Delia gaat het prima! Ze is in 4 dagen maar 80 gram afgevallen(nu 3820), heeft de hielprik gehad en de gehoortest was goed. Alleen de grote zus van 15 maanden moest wel even wennen.
    Verder is het genieten!!!

gr
    Marielle

#3985502 Quote

goedzo meid! klinkt heel erg gezond en dat horen we graag.

Onze dean woog bij de geboorte 4160 gram begin vorige week woog ie 4120 en nu 4460 gram 🙂 ik geef 110 cc per keer (100 water + 3 scheppen) en voor de nacht 130 cc (120 cc met 4 scheppen) en als ie sochtends wakker word ook , zo komen we al lekker de nacht nu door (in elk geval van 12 tot 5 uur minimaal   🙂

Gaat keilekker morgen hebben we weeguurke bij het CB…

#3985503 Quote

Zo dat gaat lekker met Vienna, ze is al goed gegroeid.

Yasmine was de eerste week niets afgevallen, woog nog steeds hetzelfde als bij haar geboorte (3600 gr) Dus volgens mij geef ik haar slagroom i.p.v. borstvoeding hahahaha. Morgen komt de vk weer op huisbezoek en dan wordt ze weer gewogen, ben benieuwd hoeveel ze nu weegt, want ze drinkt als een dolle.

Groetjes Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

#3985504 Quote

Hoi Mommy,

Wat heerlijk dat het goed gaat met Vienna! Super dat ze zo lekker groeid..

Liefs Cindy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct