Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225767 Help Trek Het Echt Niet Meer

• Auteur

Nou zondag begonnen de weeen weer. Maar dit keer zo heftig dat ik echt dacht ze komt. Ze waren net zo heftig als bij mijn zoontje toen ik bevallen ben. 6 uur lang om de 4 minuten en duurde een minuut. En daarna gewoon weer afgezwakt. Vk heeft gevoelt tijdens een wee wat er gebeurd en ze zei dat ik echt goede stevige weeen had.
    Ze heeft dit zelf ook nog nooit meegemaakt. 3 a 4 cm ontsluiting nu maar het zet weer niet door. Ik ben gesloopt. Normaal gesproken was ik vorige week dinsdag al bevallen want dan het ze gewoon mijn vliezen gebroken, maar dat risico is veel te groot omdat ik streptoko B heb.

Dus toen maar voor de zekerheid naar het ziekenhuis. Eerste wat de gyn vroeg was. Wat kom je eigenlijk doen?  Ik ben dan vandaag pas 38 weken maar kan ik het helpen dat ik al weeen heb. Nou de gyn zei dat zijn geeen weeen maar gewoon een harde buik en die ervaar jij als pijnlijk. Hallo zeg ik ben al een keer bevallen en ik weet echt wel wat weeen zijn. Nou het antwoord van de gyn was. Als jij het weeen wil noemen doe je dat toch lekker. Dus ik kan nu nog alleen maar janken. Ik heb echt het gevoel of ze nooit meer komt.

Zo ik moet het echt even van mij afschijven, wat kunnen sommige mensen toch verschikkelijk bot zijn. kunnen ze zich dan echt niet verplaatsen in een ander, dat verwacht je toch van een gyn.

#3985505 Quote

Hallo,

ik kom officieel van het maart forum 2008 maar lees hier wel vaak mee en wilde toch even reageren.
    WAT EEN STOMME GYN IS DAT ZEG!!!!!!
    Als ik jou was zou ik meteen gevraagd hebben om een andere want artsen die mensen zo behandelen moeten niet in het ziekenhuis gaan zitten maar wat anders gaan doen. Ik ben nu zwanger van mijn 4e kindje en inderdaad je weet heus wel wat weeen zijn. Als je het al gehad hebt zelfs als het de eerste is denk ik dat je het wel weet je gevoel zegt genoeg. Meid bel je vk en vraag of je niet bij een andere gyn kan ofzo want die waar jij nu geweest bent is echt een flapdrol!
    Heel veel sterkte en hoop dat je je kindje snel zult krijgen.

Gr Sylvana

#3985506 Quote

Hoi Cares,

Dat is echt wel balen ja. Helemaal als je zoveel onbegrip ervaart in het ziekenhuis. Sommige gyns zijn kei leuk en leven echt mee, maar andere zijn wel echt te bot. Ik hoop echt voor jou dat het nu door gaat zetten want ik geloof goed dat dit slopend is. ik zelf heb dan wel geen weeen maar ben wel elke nacht tussen twee en vier echt klaar wakker. dan kan ik pas om  negen uur weer een beetje slapen. De rest van de nacht lig ik dan maar een beetje te lezen. Maar ik weet in ieder geval wanneer de kleine komt, dat maakt het minder erg. Nu maar hopen voor je dat het doorzet.

38 weken en 2 dagen

#3985507 Quote

Jeetje wat heb jij een allervreselijkste trut van een gyn gehad zeg! Ik kan er nog een paar lelijke woorden bijnoemen! Ik zou inderdaad ook naar een andere gaan. Je hebt op dit moment toch gewoon begrip nodig! Het is gewoon ontzettend @#$ wanneer je weeen hebt die daarna gewoon niet meer doorzetten en inderdaad als je al een kindje hebt gehad weet je heus wel het verschil tussen een harde buik en een wee!
    Meid ik hoop dat die weeen nu eindelijk gaan doorzetten en dat er een eind komt aan die slopende ellende! Heel veel sterkte he!

Groetjes Hanneke

38, 2 weken zwanger

#3985509 Quote

jeetje cares het zit jou ook niet meeje hebt gelukkig al een paar centimeter ontsluiting beter dan niks in ieder geval hoelang laten ze jou dan nog doorlopen voordat ze eventueel je vliezen breken? of doen ze dat uberhaupt niet door de streptokok ? dan weet ik dat ook in ieder geval want ze hebben tegen mij er niks over gezegd..
    heel veel sterkte i.i.g.

#3985510 Quote

He Esmee,

Als het doorzet dan zullen ze als het moet in het ziekenhuis mijn vliezen breken, maar thuisd doen ze niks omdat de kans te groot is dat de bevalling te snel gaat en ik daardoor niet optijd de anti-biotica heb. Maar ja wanneer zet het door? Als de weeen begonnen moest ik naar het ziekenhuis maar dat komt blijkbaar ook niet nauw want ik heb echt 11 uur weeen gehad van de week en zondag 6 uur en nog hoefde ik van de gyn niet te komen. Ze zijn hier zo ie zo moeilijk in het ziekenhuis met je te helpen. Dus weer afwachten.

#3985511 Quote

ik vind echt dat ze heel raar reageren zeker gezien jou achtergrond kijk het nog aan ofzo tot 6 cm ontsluiting en eis daarna dat ze je opnemen in het ziekenhuis desnoods met infuus en dan eventueel je vliezen laten breken dit is toch ook   niks zo mensonerend vind ik het is toch logisch dat je je druk maakt wat vind je vriend_man ervan?

#3985512 Quote

hoi, ben normaal een meelezer maar wil nu wel even reageren. Wat een enorn rare gyn zeg. Dit is ws echt een argogante arts en hij/zij zegt echt dingen die niet kunnen (al helemaal niet tegen een ongeruste moeder). Heeft je verloskundige hier nog iets over gezegt? Zou anders kijken met haar of je een gyn te spreken kan krijgen die je wel bevalt om duidelijk te krijgen wat er aan de hand is. In iedergeval enorm veel sterkte ermee en hopelijk besluit de uk om de boel nu snel door te zetten.
    Dikke knuf
    girafje (38,3)

#3985513 Quote

Hee Cares..
    Wat een vreselijk mens is dat zeg wat denkt ze wel niet zij voelt toch niet wat jij voelt wat akelig zeg!! Nou ik heb telkens aan andere Gyn ik wordt er ook een beetje beroerd van.. Ik wens je heel veel sterkte en laat je niet op de kop zitten… en je meisje komt echt wel hoor meis starks ben je dit allemaal vergeten… Good luck!!

Liefs Cindy
    37 wk 5 dagen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct