Nou zondag begonnen de weeen weer. Maar dit keer zo heftig dat ik echt dacht ze komt. Ze waren net zo heftig als bij mijn zoontje toen ik bevallen ben. 6 uur lang om de 4 minuten en duurde een minuut. En daarna gewoon weer afgezwakt. Vk heeft gevoelt tijdens een wee wat er gebeurd en ze zei dat ik echt goede stevige weeen had.
Ze heeft dit zelf ook nog nooit meegemaakt. 3 a 4 cm ontsluiting nu maar het zet weer niet door. Ik ben gesloopt. Normaal gesproken was ik vorige week dinsdag al bevallen want dan het ze gewoon mijn vliezen gebroken, maar dat risico is veel te groot omdat ik streptoko B heb.
Dus toen maar voor de zekerheid naar het ziekenhuis. Eerste wat de gyn vroeg was. Wat kom je eigenlijk doen?
Ik ben dan vandaag pas 38 weken maar kan ik het helpen dat ik al weeen heb. Nou de gyn zei dat zijn geeen weeen maar gewoon een harde buik en die ervaar jij als pijnlijk
. Hallo zeg ik ben al een keer bevallen en ik weet echt wel wat weeen zijn. Nou het antwoord van de gyn was. Als jij het weeen wil noemen doe je dat toch lekker. Dus ik kan nu nog alleen maar janken. Ik heb echt het gevoel of ze nooit meer komt
.
Zo ik moet het echt even van mij afschijven, wat kunnen sommige mensen toch verschikkelijk bot zijn. kunnen ze zich dan echt niet verplaatsen in een ander, dat verwacht je toch van een gyn.