Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225769 Voor Alle Inmiddels Bevallen Vrouwenhoe Gaat Het Snachts

• Auteur

Hoi allemaal

Ik heb een vraagje.Hoe doen jullie kleintjes het snachts?Onze noah sliep heerlijk en kwam om de 3 uur en daarna ging ze gelijk weer slapen.Sinds zaterdag wil ze niet meer slapen snachts na de fles  en zet het op een krijzen.Hoe is dit bij jullie?En om de hoeveel uur voeden jullie?(flesvoeding ) en hoeveel cc per fles?

#3985535 Quote

o ja ze is vandaag 3 week

#3985536 Quote

hoi hoi

ja jouw kindje is dan wel 2 weken ouder maar die van mij krijgt nu 100cc aangeboden en ze drinkt er ong 70 a 80 ze heeft nu wat moeite met drinken ivm spruw de nachten gaan goed gelukkig ondanks de spruw overdag erg onrustig veel huilen daardoor nu sids vandaag middeltje en gaat nu na de fles van 8 uur al weer wat beterder heb nu 2 x medicijn gebruikt.
    snachts komt ze 1 keer om half 4 gelukkig wat vroeger dan kan ik teminste nog terug naar bed
    ze gaat om half 11 haar eigen bed in en slaap tot half 4 dan de fles en komt om ong 7ahalf 8 ze heeft 1 keer geslapen van half12 tot half 7 had me wekker weer uitgezet heel erg gelukkig maar 1 keer gebeurd
    onze eerste was heel snel met doorslapen met 2 weken sliep ze door van half12 tot 7uur
    mocht niet van cb maar deed het toch omdat ik vind ik ga ze niet uit hun nachtpatroon halen ik dacht dus ja dan mag ze dadelijk doorslapen en dan vertikt ze het het voordeel nu is ze is 18mnd en ze is nog nooit snachts wakker geweest ik probeer dat bij deze kleine ook want het si zo heerlijk .
    eigenlijk een beetje te lang verhaal sorry

gr
    linda mv romy18mnd en kirsten 1 week

#3985537 Quote

Hallo,

Onze Jan is ook vandaag 3 weken!! Hij krijgt borstvoeding en meldt zich elke 3 uur wel, ook 's nachts. Hij heeft vorige week ook een paar nachten liggen krijsen na de voeding, erg vermoeiend. Overdag sliep hij als een roosje en 's nachts spoken. Maar afgelopen nachten ging het gelukkig weer beter en slaapt hij met speen wel weer verder. Ik heb ook cinababy druppels (tegen krampjes) gegeven en dat lijkt ook wel wat te helpen. En 's avonds in bad, zodat hij lekker rozig is voor de nacht.

Succes!! Groetjes, mama van Jan

#3985538 Quote

Yasmine krijgt ook bv en meld zich overdag netjes om de 3 uur en 's nachts netjes om de 4 uur. Ze is een ontzettend makkelijke baby, slaapt overal zolang ze maar haar natje (lees : tiet)  en droogje (lees :  schone luier) krijgt haha.
    Ze slaapt zelfs als haar papa gitaar speelt (vlak naast haar) of als ik met de stofzuiger naast haar sta.  Ze is dus zeeeeeeeeer "chilled" hahahaha.

Groetjes Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

#3985539 Quote

Vienna is ook 3 weken nu. Overdag komt ze meestal om de 3 a 4 uur (en dan een enkele keer na 2 uur al). S'nachts is het meestal om de 3 uur en een enkele keer slaapt ze 4 of 5 uur. Ze heeft nog totaal geen ritme, maar is wel tevreden 's nachts, het is verschonen, voeden en weer slapen. Ook al ze nog wakker is leg ik haar gewoon in haar bed en ze huilt dan niet. Ze krijgt 100 cc per keer, maar die drinkt ze soms niet helemaal op, maar meestal wel.

#3985540 Quote

Ik heb een heerlijk schema en werkt prima! eerst deden we opm de 3 uur snachts maar dat vond ik te vermoeiend en vaak moest ik dean wakker maken ervoor. (ik houd niet van op verzoek voeden dat werkt niet voor mij en dean word er ook onrustig door)

Snachts geef ik om 12 uur nog 130 cc (120 cc met 4 scheppen) en dan slaapt ie tot 5/6 uur door en dan geef ik weer meteen 130 cc (hij is nu 3 weken oud) verder krijgt ie overdag om vaste tijden om de 4 uur. En tussendoor jammert die weleens maar dan laat ik hem gewoon even en valt ie weer in slaap. ECHT huilen doe ie niet veel gelukkig of er moet echt iets zijn, poepluier e.d. ik ga meestal kijken of ie goed ligt dan ga ik weer terug, jammert die na 15 minuten nog dan kijk ik zijn luier na, en als ie daarna nog huilt heeft ie pech, maar komt eigenlijk nooit voor…

een vast schema brengt rust voor het kindje en de mama ben ik van mening…tuurlijk kan je er iets van afwijken maar de beeb weet dan ook waar ie aan toe is en een ritme zit er sneller in.

#3985541 Quote
    quote: Miriam reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-09-2007 22:09:11'));

Yasmine krijgt ook bv en meld zich overdag netjes om de 3 uur en 's nachts netjes om de 4 uur. Ze is een ontzettend makkelijke baby, slaapt overal zolang ze maar haar natje (lees : tiet)  en droogje (lees :  schone luier) krijgt haha.
    Ze slaapt zelfs als haar papa gitaar speelt (vlak naast haar) of als ik met de stofzuiger naast haar sta.  Ze is dus zeeeeeeeeer "chilled" hahahaha.

Groetjes Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

die van ons ligt langs de woonkamer dus ook alles gewend (handig he?) harde tv, blaffende honden, stofzuiger, op zijn kamer komen en weer weggaan (om even iets te pakken ofzo) vind het allemaal prima, maar dat is ook maar net wat ze gewend zijn denk ik..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct