Ik heb een heerlijk schema en werkt prima! eerst deden we opm de 3 uur snachts maar dat vond ik te vermoeiend en vaak moest ik dean wakker maken ervoor. (ik houd niet van op verzoek voeden dat werkt niet voor mij en dean word er ook onrustig door)
Snachts geef ik om 12 uur nog 130 cc (120 cc met 4 scheppen) en dan slaapt ie tot 5/6 uur door en dan geef ik weer meteen 130 cc (hij is nu 3 weken oud) verder krijgt ie overdag om vaste tijden om de 4 uur. En tussendoor jammert die weleens maar dan laat ik hem gewoon even en valt ie weer in slaap. ECHT huilen doe ie niet veel gelukkig of er moet echt iets zijn, poepluier e.d. ik ga meestal kijken of ie goed ligt dan ga ik weer terug, jammert die na 15 minuten nog dan kijk ik zijn luier na, en als ie daarna nog huilt heeft ie pech, maar komt eigenlijk nooit voor…
een vast schema brengt rust voor het kindje en de mama ben ik van mening…tuurlijk kan je er iets van afwijken maar de beeb weet dan ook waar ie aan toe is en een ritme zit er sneller in.