Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225770 Zenuwachtig Voor Morgen

• Auteur

morgen moet ik voor (heel waarschijnlijk) de laatste keer voor controle bij mijn ha/vk.
    dan gaan we bespreken voor een inleiding in het ziekenhuis.
    ik hoopte nu eens een keer op een thuisbevalling maar zo als het nu lijkt zit dat er niet in.(of het moet besluiten vannacht te komen)
    hopelijk kan ik bij me vertrouwde gyno terecht en wil ze gaan inleiden in de loop van de week.
    vind het best wel weer spannend om te weten dat we volgende week zowiezo een kindje er bij hebben.

sas(41w2)

#3985542 Quote

Hey Sas,

Spannend ja! Ik snap wel dat je zenuwachtig bent hoor! Ik ben heel benieuwd wat er wordt afgesproken. Ik zit hier ook te wachten. Woensdag moet ik weer voor controle naar de VK, dan zal ze mij ook vertellen wanneer ik naar het ziekenhuis zou moeten. Ben over een week 42 weken, dus ik hoop echt dat ons kindje zich ook voor die dag zelf meldt!

Heel veel succes morgen!

Groetjes, Mirjam (41 wkn)

#3985543 Quote

Vervelend he dat wachten. En wel/niet inleiden. Ik had dat bij onze eerste ook. Op weg naar het ziekenhuis voor de inleiding besloot ze toch om voor actie te zorgen. Kreeg weeen en verloor wat vruchtwater, dus toch geen inleiding, maar moest wel blijven.
    Hopelijk ook geen inleiding voor jullie, succes en sterkte met wachten.

Groetjes Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

#3985544 Quote

Hoi Sas,

Het is mijn 1e dus spreek niet uitervaring. ik ben vandaag 5 dagen overtijd morgen naar de verloskundge. Gaat ze kijken of ze me kan strippen.
    Ik hoop het en dat het helpt.

Ik ga voor jouw duimen dat het   toch snel spontaan op gaan komt!
    Anders dat je gyn krijgt die je wilt.

Maar zeker spannend vind ik ook.
    Want ik heb begrepen van de vk dat ik uiterlijk volgende week vrijdag ingeleid/ks zal krijgen. Ligt eraan hoe alles is.

Succes meid!!!
    Maar ook alle anderen wachtende onder ons.

Liefs An 40 weken en 5 dagen zwanger

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct