Mommy, herkenbaarrrrrrrrrr…
Mensen die onaangekondigd langskomen, of mensen die blijven plakken… ![]()
Vorige week was echt de druppel. Eline was al de hele dag verschrikkelijk aan het huilen, bv was nog niet op gang en lukte voor geen meter. Eindelijk eindelijk had ze de borst goed vast en toen….. trrrrrrring, een vriend van mijn man op de stoep… Aangezien ik niet bij iedere wazige vriend van mijn man ga zitten voeden, ik weer naar boven. En Eline maar krijsen. Ik natuurlijk helemaal overstuur zo erg dat zelfs mijn zoontje kwam kijken wat er nou aan de hand was. En mijn man zat beneden maar te proberen nog op een elegante manier die vriend de deur uit te werken. Dat was na drie kwartier gelukt… Toen ben ik toch zo boos geworden op mijn man., terwijl hij er eigenlijk ook niks aan kon doen..
Haha, mijn zoontje zei de volgende dag tegen de juf op school: mijn papa zit alleen maar koffie te drinken met zijn vrienden en helpt mama niet. Mijn mama moest toen huilen….![]()
Nou woont die vriend in het buitenland en was ie net een weekje in NL, maar dan nog, hij heeft ons telefoonnummer, BEL dan van te voren…