Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225773 Geboortekaartjes

• Auteur

Een tijd geleden heb ik hier geklaagd dat ik geen geboortekaartjes kon betalen. Ik wil nog even zeggen dat ik wel geboortekaartjes heb gehad, dankzij een gul lid van dit forum! Zal haar naam niet noemen omdat ik niet weet of ze dat wil, maar zij heeft aangeboden de rekening van de kaartjes te   voldoen. Is dat lief, of is dat lief 🙂

#3985552 Quote

Zo eeh, das zeker lief.Ik hoop dat je leuke kaartjes kunt vinden.

Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

#3985553 Quote

ja ik had een leuke uitgezocht, dit is al voor de bevalling gebeurd maar heb er niet aan gedacht om het eerder te posten, ik was te afgeleid denk ik.

#3985554 Quote

Oh, das mooi. Ik lees inderdaad net dat je er 30 hebt verstuurd.

Miriam.

#3985555 Quote

aaah wat lief, dikke knuffel voor de persoon die dat heeft gedaan, een heel goed hart  heb je!

Ik zal eens een foto maken van de mijne wie heeft er nog meer foto's van hun kaartje altijd leuk om te zien hoe creatief iedereen is geweest!

#3985556 Quote

alle pakjes hebben ons mam en ik trouwens zelf genaaid en kaarttjes zelf gedrukt, was een hels karwei (60 stuks uiteindelijk geworden)

#3985557 Quote

Wow Mommy, wat een onwijs lief gebaar zeg!! Maar je hebt het ook wel verdiend!!

En ponyville, wat een superdegaaf geboortekaartje heb jij !!!! Wat een werk ook !!! De mijnes is gewoon heel simpel… Maar dat wilden we ook.

#3985558 Quote

ha,

Ik zal mijn geboortekaartje tzt er ook opzetten. Ik heb ook een heel simpel kaartje (ik houd van simpel).
    Dit kan trouwens wel ff duren voordat ik het kaartje erop kan zetten, want afgelopen vrijdag zei de gyn dat het nog het waarschijnlijk wel ff kon duren voor dat ons meissie komt. Gek genoeg heb ik daar nu " vrede"   mee. Eerst was ik zooooo ongeduldig en nu heb ik zoiets van; ja dan is het zo, ik zie wel. Ik ben blij dat ik nou niet voor niks zit te hopen dat ze snel komt en dan achteraf blijkt dat het lang duurt, nu weet ik dus tenminste dat het nog ff duurt. (miischien ben ik dadelijk wel de laatste van dit septemberforum, en hoor ik dus eigenlijk bij oktober) (maar ik ken jullie al, dus ik blijf lekker hier rond hangen).

x Petra

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct