Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225778 Zo Zat

• Auteur

hoi meiden,

ben het even zo zat. was 9-9 uitgeteld maar nog geen teken wat lijkt op een wee.
    ik word er een beetje moedeloos van.
    men zegt dat het zo opeens kan beginnen maar daar geloof ik op dit moment even weinig van,
    maar goed ik zal proberen de moed weer op te rapen en ik hoop dat ik mijn kleine wonder snel in mijn armen mag houden,
    iedereeen die al bevallen is gefeliciteerd en iedereen die ook aan het wachten is veel succes.

groetjes angela

#3985564 Quote

Heeey Angela..

Wat rot voor je dat je er zo door heen zit kan me goed voor stellen als je de 9de al was uitgerekend!!
    Toch moet je nog ff doorzetten meis!!   Het is niet anders..
    Kan je niet met je gyn of v.k overleggen dat je ingeleid wilt worden kan het begrijpen dat je eigenlijk niet meer kan. als ik jouw was zou ik het gewoon proberen.
    Ik wens je heel veel sterke en hopen dat we gauw kunnen lezen dat je wondertje geboren is!!

Liefs Cindy
    38 wk 1 dag.

#3985565 Quote

je bent niet de enige die het zat is.
    hier zit nog iemand.
    was de 8ste uitgerekend nu een week over.
    hier ook nog geen tekenen van een as bevalling.
    ik moet volgende week naar het ziekenhuis (als ik niet beval voor dinsdag)
    en  gaan we praten over een inleiding.
    ben benieuwd, mijn  oudste is  ook dmv een inleiding geboren met 42 weken dus  ik weet  wat me te wachten staan.

groeten sas (41w)

#3985566 Quote

Ik ben het ook zo zat en dat terwijl ik nog niet eens overtijd loopt. Ik ben de 23 uitgerekend, maar door al die ziekenhuisperikelen en klachten erbij, heb ik het gewoon gehad!
    Ik ben ook ontzetten benieuwd naar de frummel in mijn buik, ik willen knuffelen en aanraken en ' gewoon'   weer mijn eigen leven terug! Nog even geduld, allemaal, het duurt niet lang meer…..

Groetjes Hanneke
    38,6

#3985567 Quote

ja op het laatst is het zwaar. eerst zei mijn vk dat ze niet zouden gaan strippen maar uiteindelijk zal ze het wel doen maar dan wel echt na 41 weken. wat dus morgen is.
    het ziekenhuis heb ik nog helemaal niet aan gedacht en wil ik eigenlijk ook niet.
    ik ben zo zenuw en angsthaas.
    maar goed ik ga zo lekker slapen en wie weet word ik wel wakker van de weeen.

groetjes angela

#3985568 Quote

hallo,

ik ben het ook zo zat!!!!!!!!!!
    was 10 sept uitgerekend, dus morgen alweer een week overtijd,,,
    en hier ook nog geen teken van een wee of een klein pufje, helemaal niks!!!

moet as woensdag naar het ziekenhuis voor een uitgebreide controle,, ze gaan dan kijken naar me vruchtwater of er nog genoeg is en naar de hartslag en conditie van de baby.. als alles goed is, is me verteld doen ze dus niks,, en word ik pas die maandag erop als ik 42 weken ben ingeleid..
    tuurlijk hoop ik dat alles goed is, maar dat ze niks doen vind ik wel jammer,,
    misschien ga ik toch vragen of ze me dan willen strippen maar volgens mij zijn ze er geen voorstander van,,
    maar ik wordt soms gek van mezelf, ben soms echt super saggo,, en heb ook gewoon nergens meer zin in,,,,
    nou ja het is echt waar de laatste loodjes zijn echt het zwaarst!!!

aan de ene kant weet ik wel, dat ik tussen nu en een week me kleine meisje in me handen hebt, dus daar denk ik ook wel aan, maar zou het nu al zo graag willen!!!!
    ben er gewoon helemaal klaar voor om haar lekker te vertroetelen!!
    gr
    Pit

#3985569 Quote

o ja ik snap het helemaal.
    alleen mijn vk heeft het nog niet over het ziekenhuis gehad. maar dat zal dan as woensdag   wel zijn als ik weer voor controle moet.
    ik word er gewoon zenuwachtig van. met 37 weken liep ik al van , nou elk moment kan het gebeuren,
    maar ja nog een week te gaan dames dus moed blijven houden!!!
    groetjes angela

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct