Gisteren, 12 september, ben ik bevallen van onze dochter Isa. Alles is goed gegaan en ik ben lekker thuis bevallen. Om 02:30 werd ik wakker omdat ik moest plassen, ik voelde toen ook wat kramp. Toen ik in weer in bed lag weer kramp en daarna weer. De "kramp" bleek om de 5 minuten te komen en waren dus weeen. Tot 06:00 uur die ochtend bleven ze om de 5 minuten komen. Toen opeens werd dat 2 tot 3 minuten. Ik heb toen de dokter gebeld, die was er om 06:45 uur. Bij inwendig onderzoek bleek ik 5 cm ontsluiting te hebben maar de kleine lag erg diep en drukte flink met haar hoofd. De dokter heeft toen besloten mijn vliezen te breken. Dat was wel even heftig want toen kwam ik in een weeenstorm terecht. Dit duurde gelukkig niet meer als een half uur want toen mocht ik al gaan persen. Binnen 3 persweeen was onze Isa geboren. Heb wel 4 hechtigen maar ook daar weinig last van.
Al met al dus een supersnelle bevallig. Van de eerste wee tot de geboorte 5 uurtjes.
Voor degene die nog moeten veel succes. Het is het waard (al kun je dat op het moment zelf misschien niet geloven).
Groetjes Nathalie