Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225781 Hoera Isa Is Geboren 12 09 2007

• Auteur

Gisteren, 12 september, ben ik bevallen van onze dochter Isa. Alles is goed gegaan en ik ben lekker thuis bevallen. Om 02:30 werd ik wakker omdat ik moest plassen, ik voelde toen ook wat kramp. Toen ik in weer in bed lag weer kramp en daarna weer. De "kramp" bleek om de 5 minuten te komen en waren dus weeen. Tot 06:00 uur die ochtend bleven ze om de 5 minuten komen. Toen opeens werd dat 2 tot 3 minuten. Ik heb toen de dokter gebeld, die was er om 06:45 uur. Bij inwendig onderzoek bleek ik 5 cm ontsluiting te hebben maar de kleine lag erg diep en drukte flink met haar hoofd. De dokter heeft toen besloten mijn vliezen te breken. Dat was wel even heftig want toen kwam ik in een weeenstorm terecht. Dit duurde gelukkig niet meer als een half uur want toen mocht ik al gaan persen. Binnen 3 persweeen was onze Isa geboren. Heb wel 4 hechtigen maar ook daar weinig last van.
    Al met al dus een supersnelle bevallig. Van de eerste wee tot de geboorte 5 uurtjes.
    Voor degene die nog moeten veel succes. Het is het waard (al kun je dat op het moment zelf misschien niet geloven).

Groetjes Nathalie

#3985596 Quote

Hoi Nathalie,

snel gegaan hoor! gefeliciteerd met je dochter Isa.
    geniet ervan en heel veel geluk!!!

groetjes Bianca (40 wkn)

#3985597 Quote

Goed zeg geniet ervan.

Gefeliciteerd

Groeten Jeanette

#3985598 Quote

Oh ja, onze "kleine" meid woog bij de geboorte 3800 gram. Gemeten is ze niet, maar haar Nijntje pakje van de Prenatal maatje 50 was helaas te klein!

#3985599 Quote

super gefeliciteerd met jullie kleine meid
    geweldig zon bevaling daar hoop ik ook op ha ha
    \je geeft ons weer een beetje moed want al die erge bevallingen daar word ik niet vrolijk
    van als je zelf nog moet
    geniet van de kraamtijd
    gr marina 39w6d

#3985600 Quote

Gefeliciteerd met Isa!!!! Leuke naam.
    Dat was een supersnelle bevalling zeg, ik wens jullie veel geluk en gezondheid toe.

Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

#3985602 Quote

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Fijn dat het zo vlot is gegaan. Nu lekker genieten van je kraamtijd. Veel geluk!
    liefs, daantje

#3985603 Quote

Ziet er inderdaad uit als een voorspoedige bevalling!! Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk je met jullie meisje! (Jammer dan het Nijntje pakje niet past….)

Groetjes, Mirjam

#3985604 Quote

Hoi Nathalie,

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje.
    Inderdaad een voorbeeldige bevalling daar teken ik ook wel voor, en gelijk al weer achter de computer kortom alles lijkt onder contole.

Vergeet niet te genieten van je kraamtijd want dit is een van de weinige momenten dat je anderen voor je aan het werk kunt zetten.

Groet van Martiene

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct