Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1225784 Heb Ik Jullie Al Verteld Dat Het Aangeven Bij De Gemeente Misgegaan Is - pagina 2

• Auteur

Hi Mommy,

Dat is echt balen dat het verkeerd is gegaan op het gemeentehuis.
    Maar wat jij zegt over de staat North Carolina zo'n mooie staat is dat kan ik zeker beamen. Ik heb nl 4 jaar gewoond in deze mooie staat. Ik heb er op university gezeten.
    Ik vind het altijd leuk als ik iets hoor of lees over North Carolina. Het blijft altijd een special plekje bij mij houden want ik heb er een hele leuke tijd gehad.
    Mag is zo vrij zijn om te vragen waar in North Carolina is ze verwekt ? Ik heb zelf in Sanford gewoond en op school in Boone ( ASU ). Maar heb de hele staat zo wel gezien. En is echt mooi. Zeker nu straks in oktober met de kleuren ( bij de blue rigde parkway ).

en natuurlijk nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Vienna.
    Ik heb een kleine meid nu van 14,5 maand , Claire , en is van 22 juni 2006.
    Groetjes
    Petra

#3985623 Quote

Hoi,

Ik wil niet gelijk al je hoop de grond in boren maar ik denk dat het helaas niet mogelijk is om te veranderen bij de gemeente. Zelfs schrijffouten veranderen ze niet. Dit moet je dan echt via de officiele weg doen, moet uiteindelijk zelfs besluit zijn van de koningin meen ik, en dat is onwijs duur.

Zelf werk ik bij een bank waar een klant van ons een tweeling heeft. De gemeenteambtenaar heeft daar bij de aangifte een fout gemaakt waardoor de kinderen precies dezelfde 3 voorletters hebben, erg lastig als je ook dezelfde geboortedatum hebt natuurlijk. Zelfs dat werd, ondanks dat het een fout was van de gemeente, niet veranderd.

Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen. Wel erg jammer dat je nicht het niet meer wist trouwens.

Syl
    17 oktober 2007

#3985632 Quote

Jeetje mommy   triest verhaal!!   Wat erg voor je wij hebben ook een 2de naam voor onze meid zou het vreselijk vinden als haar naam niet aangegeven wordt.
    Als ik jouw was zou ik een brief schrijven aan de gemeente/ burgermeester misschien dat ze toch nog wat voor je kunnen doen..

Succes!

Liefs Cindy

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen