Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225786 Nog 2 Dagen P En Nog Niks Haha Vandaag Weer Na Vk Geweest

• Auteur

nog 2 dagen en dan ben ik uitgerekend en mn kleintje heeft t denk ik nog prima na dr zin in mamas buik…

vind het heel erg spannend worden mn zus is ook de 16e uitgerekend en heeft ook nog niks…….. die voelt ook niks terwijl t bij mij al een paar x flink gerommeld heeft.

moest vandaag weer na vk toe en alles was nog steeds supergoed!!!!!!!! ze schatten haar nu op 7 pond……

ik hoef volgende week ook niet op controle te komen tenzij er iets is natuurlijk…. en de 25ste staat een dubbele afspraak geboekt… een controle en strippen… dan ben ik 41 wk en 2 dagen maar dan hoop ik toch dat die kleine er is 😛 en mn nieuwe neefje of nichtje 😛

liefs miranda
    39wk,5dag

#3985638 Quote

Hoi Miranda,

Ik ben ook de 16de uitgerekend en ik kan ook niet zeggen dat er echt al actie is daarbinnen. Ik geloof wel dat het best krap is voor m'n meisje want als ze beweegd gaat m'n buik alle kanten op dus ik zeg al tegen haar "als het je niet meer bevalt dan kom je er toch gewoon lekker uit" maar daar heeft ze zich nog niets van aangetrokken.

Wel erg grappig dat je zus op de zelfde dag is uitgerekend was, zekker een gezellige kerstavond.

Bij mijn eerste had ik ook helemaal niet het gevoel dat het op tijd zou komen en gebeurde er nog niets niet eens harde buiken of voorweeen, maar op de uitgerekende datum braken 's nachts de vliezen en volgden de weeen snel daarna dus wie weet.

Houd vol en we zullen wel zien.

Groet van Martiene

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct