Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225788 Vandaag De Dag

• Auteur

steeds lees je de verhalen van iedereen die het wachten zat is, en de uitgerekende datum voorbij zijn.
    dan dacht ik o wat lijkt me dat vervelend……

nou vandaag heb ik dat moment ook bereikt! vandaag uitgerekend en ben het wachten behoorlijk zat!….en er gebeurd maar niks…zucht

toch vind ik  het   best raar dat je nu weet dat je tussen nu en 2 week moeder bent, en er iets uit je lichaan is. volgens mij ga ik mijn buik best missen nl

normaal was ik niet zo blij met mijn 'buikje', en nu laat je het graag zien,(iedereen vind nl dat ik zo'n mooie buik heb)  en het schoppen van de kleine in mijn buik zal ik missen enz enz.

maar ik heb vandaag meer kramp als anders dus wie weet komt het wel op de datum zelf, we wachten af!

groetjes
    jippie 40 w

#3985641 Quote

Hoi jippie,

Gek eigenlijk he! Je leeft naar zo'n datum toe en da is ie er en je hebt zoiets het mag wel komen.
    Maar ik zal toch dit en dat missen. Ik heb dat ook. Ik voel me sinds gisteren ook zo goed in vergelijking
    met de laatste paar weken. Ik was gisteren 40 weken. Aan de ene kant denk ik kom maar. Maar als hij/zij nog even blijft zitten vind ik het ook niet erg. geniet nu meer van het bewegen van de kleine in mijn buik
    omdat ik zelf minder pijn heb. Maar we zullen moeten afwachten.

Ben benieuwd of je nog vandaag bevalt.

Heel veel liefs An 40,1 weken

#3985642 Quote

Ik was bij mijn eerste een van de laaste septembermoeders die beviel, op 30 september, 11 dagen na de uitgerekende datum. Ik weet precies hoe vervelend dat wachten kan zijn. Mijn buik heb ik de vorige keer ook gemist in het begin. Dit keer was ik een van de eerste septembermoeders op 29 augustus, dat was weer een heel andere ervaring, ik was op 17 september uitgerekend, dan is Vienna al bijna 3 weken. Ik mis mijn buik eigenlijk helemaal niet dit keer. Ik voel me 100 keer beter nu ze geboren is dan toen ik zwanger was. Ik was het dit keer met 37 weken ook zatter dan de vorige keer met bijna 42 weken.

#3985643 Quote

hey
    ook ik ben vandaag 40 weken maar jammer genoeg voel ik nog niets dus ik denk dat ik vanavond niet meer ga redden
    hoeveel procent vd vrouwen bevalt eigenlijk op de uitgerekende datum ik dacht zon 20 %
    nou succes allemaal ga mijn pubers te eten geven want die hebben honger
    tja gaat gewoon door ha ha
    doei successsssssssssss
    marina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct