Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225790 Strippen Niet Gelukt

• Auteur

Nou, de verloskundige is weer naar huis toe. Ze kon wel bij de baarmoedermond komen en ook wel erin, maar net niet ver genoeg om de vliezen los te woelen.Ze heeft wel een beetje gedraaid enzo.  Helaas. Maar wie weet helpt dit gerommel wel wat.

Ze heeft iig iets gedaan, daar ben ik wel blij om!! De teleurstelling valt eigenlijk nog wel mee gelukkig!!

Ik ga maar weer op mn wacht-stoeltje achter de pc zitten haha!

Groetjes, Mirjam (40+3)

#3985654 Quote

hoi hoi
    ik had hetzelfde probleem vandaag. balen is dat he. wij hadden ook zo gehoopt dat het wel zou lukken. nou moet ik dinsdag terug. en anders ga ik door naar het ziekenhuis en word dan zo snel mogenlijk ingeleid. dus hoop dat het gewroet toch al wat op gang brengt en het toch begint.

ik zal ook voor jou duimen, dat het voldoende is om wat op gang te brengen.
    succes!
    groetjes Dees

#3985655 Quote

Hoi Mirjam,

Balen dat het niet goed is gelukt. Maar wat je zelf zegt misschien helpt het toch
    wel wat. Ga duimen voor je!
    Succes!!!

heel veel liefs An 40 weken

#3985656 Quote

Hè, jammer nou! Heel misschien heeft t toch wat geholpen, we blijven hopen. En anders blijven we gewoon (met steeds minder a.s.  mama's) op de wachtbank!
    Succes!
    liefs, daantje

#3985657 Quote

Toen ik naar bed ging gisteravond had ik wel wat krampen enzo, maar niet echt pijnlijk. Helaas stond ik vanmorgen "gewoon" weer op.

Ik moet zeggen dat ik me dr een beetje bij neer gelegd heb. Baby's bepalen blijkbaar écht zelf wanneer ze komen.

Alle andere wachtenden…. ook heel veel succes!!

Groetjes, Mirjam (40+4)

#3985658 Quote

Hoi Mirjam,

Ik ben een stiekeme meelezer (mei bevallen). Ik ben gestript met 41 weken en 1 dag en 's avonds begonnen de weeen en volgende dag bevallen. Binnen 24 uur na het strippen. Mijn verloskundige zei dat als het zou gaan beginnen, de bevalling anders toch wel had begonnen (het schijnt 1 dag vervroegd te worden?)
    Sowieso strippen ze hier pas na 41 weken, eerder lukt bijna nooit (schijnt onderzocht te zijn).
    Als ik jou was zou ik vragen of ze met 41 weken nog een keer willen strippen.

groetjes Mariska

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct