Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225795 79 Is Ons Prachtige Zoontje Geboren

• Auteur

Twee dagen eerder dan verwacht is onze prachtige zoon Timme geboren.

Een lekker vlotte thuisbevalling: in 3 uur tijd. Heel anders dan bij mijn eerste; dit was daarbij vergeleken een makkie.

Even schrikken: navelstreng om zijn nekje, was helemaal slap en hij ademde niet. Maar gelukkig kreeg de VK hem na een minuutje "aan de gang". Het schijnt wel vaker voor te komen en is echt niet altijd dramatisch, zoals je meteen denkt. Hij heeft er niets aan overgehouden.

Hij drinkt goed aan de borst, is een tevreden kind en slaapt ook goed. Ik voel me gammel maar zeer gelukkig met dit wondertje!

Liefs voor iederen en geniet van jullie wondertjes!
    Als je nog niet bevallen bent: veel succes!

Inge

#3985706 Quote

Hartelijk gefeliciteerd! Wat   fijn dat alles goed gegaan is en dat deze bevalling meegevallen is, ik meen mij te herinneren dat jij je eerste bevalling ook liever niet wilde over doen. Extra fijn dat deze meeviel!

#3985707 Quote

Hoe groot is ie en wat weegt ie trouwens?

#3985708 Quote

3300 gram en lengte weet ik niet eens haha
    Een heerlijk knulletje met al een lekkere bos haar om doorheen te kroelen.

En ja, mijn eerste bevalling was een drama. Super heftige weeenstorm van een paar uur. Ik was helemaal uitgeput en dacht werkelijk dat ik doodging (en ik ben echt geen aansteller)

Nu ging het evengoed snel en heftig, maar ik had tenminste een minuutje of 2 rust tussen de weeen.
    Om 03.00 uur werd ik wakker van een harde buik. Ben verder gaan slapen. Om 03.15 weer een harde buik, slapen en om 03.45 en 04.00 uur weer. Toen dacht ik hey…. dat kan de bevalling wel eens worden

Naar beneden gegaan en lekker een beetje rondgelopen. De weeen opgevangen door voorover gebogen te leunen op de box en een beetje te wiebelen.

Om 05.45 de VK gebeld die er om 06.00 uur was: 9 centimeter!
    Ik was bang dat ze zou zeggen… 1 a 2 centimeter haha. Toen waren de weeen al heel heftig en ben ik op bed gaan liggen. Persweeen om 06.25 en om 06.36 is ie geboren na drie keer persen. Hij werd gelanceerd volgens de VK.

#3985709 Quote

Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon/broertje Timme!

Fijn dat een betere bevalling was als de 1e.
    Geniet van jullie kleine ventje!

Ik moet nog en het is mijn 1e.
    Liefs An (39 weken en 4 dagen zwanger)

#3985710 Quote

Gefeliciteerd!! In 3 uur tijd, daar teken ik ook voor haha!

Fijne kraamtijd!

gr
    Marielle

#3985711 Quote

Van harte gefeliciteerd met Timme!!

Lekker gaan genieten!

Groetjes, Mirjam

#3985712 Quote

Gefeliciteerd met jullie Timme, geniet er van!

#3985713 Quote

gefeliciteerd met timme leuke naam zeg
    geniet van je kraamtijd
    gr marina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct