Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1225797 Vandaag 40 Weken En Gisteren Vk Geweest

• Auteur

Hoi Allemaal,

Het is rustig de laatste dagen merk ik.
    Zouden er al een aantal bevallen zijn?
    Ik ben dus vandaag uitgerekend. Maar ik verwacht het vandaag niet.
    De kleine ligt volgens de vk nu tegen mijn schaambeen aan maar niet
    ingedaald. Maar ze zei met 1 goeie wee zit het erin. Nou ik weet het nog
    net zo niet. maar de toekomst zal het uitwijzen.
    Ik heb vanacht eindelijk redelijk geslapen. Scheelt wel merk ik.
    Heb vandaag dus ook weer meer fut.
    Mijn vk verwachte me gisteren al niet meer. Nu zei ze ik denk dat je volgende
    keer niet zie op spreekuur. Misschien zie ik je van het weekend.
    Nou we wachten af. hahaha

Volgens haar  bevallen veel vrouwen de laatste tijd tussen de 40 en 41 ste week.
    Maar als ik volgende week welkom wil ze kijken om te strippen als ik dat wil en het kan. Nou ik wil dat wel dus hoop dat het ook kan als het zover komt.
    (wat ik wel denk).

Alle bevallen mama's lekker genieten en de andere  succes met de  bevalling en wachten!

Heel veel liefs An 40 weken  

#3985740 Quote

hoi an,

ben gister bij mij vk geweest voor controle
    mijn vk is mijn ha, vind het soms wel handig maar nu ff niet.
    ze willen niet strippen, ze vinden dat dat niets oplevert.
    baal daar best wel van.
    moet volgende week weer heen en als het er dan nog niet is dan moet ik een afspraak maken in het ziekenhuis voor een inleiding.
    hij zei toen ik wegging: nou tot volgende week of eerder ik: jaja gelooft u het zelf dat het eerder komt? hier zei hij niets op
    ben het nu wel goed zat al, heb nog een van 5jaar en een van 21 maand rond lopen.
    de oudste  moest ook gehaald worden met 42 weken.

groeten  saskia  (40w5)

#3985741 Quote

Hey An,

Vervelend hè wachten. Ik zit in hetzelfde schuitje. Mijn VK wil me alleen wel strippen als het kan.  Tussen 16u en 17u komt ze langs vanmiddag.  Maar ze zei wel dat het natuurlijk alleen kan als de baarmoedermond er klaar voor is.

Ik ben dus erg benieuwd of het gaat lukken. Anders ben ik wel weer flink teleurgesteld, maar ja… het is niet anders…

Groetjes, Mirjam (40+3)

#3985742 Quote

Hoi Mirjam en Saskia,

Vervelend Saskia dat ze je niet willen strippen. Ik   hoop voor je dat je toch
    bevalt voor je weer moet.
    Mirjam spannend of ze je kunnen strippen ik hoop het voor je!
    Laat je wat weten?

Ik moet wel zeggen ikd acht ik wordt gek als ik overtijd ga. Maar ik kijk er nu best nuchter tegen aan. Ik heb zoiets van als de kleine nog niet wil komen zal dat wel een reden hebben. Natuurlijk ben ik het wel zo nu en dan zat. maar dat komt door pijn enzo.
    Maar verder als ik goeie momenten heb denk ik weer het is goed zo.

Nou succes meiden!!!

Liefs An

#3985743 Quote

hey
    morgen ben ik 40 weken en heb het helemaal gehad
    ik had echt een gevoel dat deze te vroeg zou komen maar dat gaat niet meer lukken
    ik heb nu ook zoiets van ik zal weer dik overtijd gaan lopen dat geluk zal ik wel weer hebben
    het is wel wat an zegt ze zullen niet voor niets wat langer zitten waarschijnlijk hebben ze het nodig en bouwen ze nog wat weerstand op alles zal best een reden hebben
    bij ons gaan ze na 10 dagen strippen als de baarmoedermond verweekt is ander beginnen ze daar niet aan
    wel moet je na 10 dagen naar het ziekenhuis voor een ctg
    ik hoop toch echt dat ze voor die tijd uitzich zelf wil komen maar ja dat
    hopen we natuurlijk allemaal
    nou meiden effe volhouden het eind is inzich misschien voor sommige vanacht al
    toi toi
    gr marina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct