Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Harde buiken en kramp

• Auteur

Hoi Ifke,

Dat klinkt inderdaad als hetzelfde. Ik ben ook 36 weken zwanger en heb net als jij het gevoel dat het niet heel lang meer gaat duren. Maar omdat het de eerste is, en ik geen idee heb hoe m'n lichaam gaat reageren op alles, is het natuurlijk vooral gokken geblazen.

We zullen zien dus!

Jij ook succes met de laatste loodjes,

Jet

#3991099 Quote

Heel herkenbaar! Ik heb dezelfde symptomen, maar ik herken er geen weeën in, het is meer constant een zeer gespannen buik met steken in de schaamstreek, met name als ik opsta na een tijdje gezeten te hebben.

Ben nog wel een beetje vroeg (36+4) maar heb op dit moment erg sterk het gevoel dat het bij mij niet erg lang meer gaat duren. Heb nog niet met de verloskundige gebeld omdat ik in het geheel nog geen weeën ervaar. Niet dat dit een graadmeter is, want bij mijn eerste zwangerschap begon de bevalling met persweeën en na 3 kwartier is onze dochter geboren.

Succes met de laatste loodjes,

Groetjes Ifke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct