Al die aandacht!
Echt niet normaal, ik woon in New York, en daar kijken ze volgens mij anders tegen zwangeren aan dan in Nederland! Alsof je boven alles wordt verheven. Je krijgt zoveel aandacht. Als ik een winkel in loop, zeggen ze gelijk "Congratulations, when is the big day?"
En ook op straat spreken zo veel mensen me aan "Excuse me miss, I just have to say you look so beautiful".
Je krijgt overal water, wordt overal op een stoel neergezet. Soms word ik er wel 's moe van. Alsof je een soort ziekte hebt.
Maar ik vind zwanger zijn heerlijk, heb ook weinig klachten behalve moeheid, dus een fijn excuus om lekker het bed in te duiken!
En het mooiste nog wel dat je kindje zo dicht bij je zit, en naar je luistert! Ik word er altijd zo blij van als ik even rustig zit en tegen m ga praten en ie terug gaat schoppen! Ook wel handig dat ik m nu nog overal mee naartoe kan nemen zonder wagen, luiers, voeding etc. 😉
Natuurlijk zijn er ook de ongemakken zoals sneller buiten adem, soms steken etc, maar dat vergeet ik altijd weer snel.
Voor degene die het zwaar hebben, veel sterkte de laatste weken, de tijd gaat nu wel hard!
Charlotte (31 weken)