Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Waarom zou je altijd zwanger willen zijn?

• Auteur

het geeft mij lichaamelijjk veel voordeel
    geen last van litekenverkleving van de 1e keizersnee
    geen last van mijn bekken/ onder rug na het hebben van een hernia in de tweede zwangerschap.
      dus ik geniet volop van de derde zwnagerschap aleen worden de laatste paar weekjes wel wat zwaarder met nog twee kleine kinderen
    maar verder geniet ik volop van het elven en beweggen in mijn buik.
    manuela

#3991848 Quote

……omdat ik nu zeker weet dat ik altijd fris uit m'n mond ruik door de rennies (pepermunt smaak) die nu niet aan te slepen zijn!!

Groetjes Rian

#3991849 Quote

ik moet zeggen dat ik na deze zwangerschap (zeg ik nu he?!) NOOIT MEER ZWANGER WIL ZIJN!!!!
    Maar als ik dadelijk eenmaal bevallen ben, dan weet ik weer zeker dat ik dat nog wel 100keer mee wil maken.
    Ik dacht echt dat dat bulls(piep) was toen ze bij de vorige zeiden; als je straks je kleintje in de armen hebt, ben je alles vergeten! Maar het is echt waar. Je bent op slag verliefd en alles vergeten. niet dat je van je pijntjes af bent, maar je weet weer waar je het voor hebt gedaan.
    Dus wat dat betreft zou ik de titel veranderen in: altijd kinderen krijgen.
    Ik kijk daar ook echt naar uit, vanacht was ik even bang dat het al zover was, maar gelukkig (en jammer) vals alarm. Er is niets lekkerder dan straks je kleintje in de armen sluiten, en het lijkt me ook zo heerlijk dat ik eindelijk mijn zoontje kennis kan laten maken met zijn broertje. Ik probeer hem dat al een aantal mnd als een achterlijke duidelijk te maken, maar niet dat dat veel succes heeft.
    Maar ik weet dat hij niets mooier zal vinden als een babietje speciaal voor hem (en papa en mama natuurlijk).

Dus ik zou niet altijd zwanger willen zijn, maar elke dag een kind krijgen ja graag. (al ben ik bang dat ik aan het einde van de week niet meer weet waar ik alle babies moet laten)

#3991850 Quote

hoi allemaal
    ik zal niet altijd zwanger willen zijn
    maar deze punten vind ik wel leuk van zwanger zijn
    niet ongesteld worden (heerlijk)
    het idee dat er een kleintje groeit
    het bewegen in je buik( maar ben straks ook wel weer blij met een plaat buikje hoop op weer zonder striemen of stria)
    alleen het wachten duurt nu zolang want wil het zo graag vast houden.
    groetjes marielle

#10477729 Quote

ik vind zwanger zijn zo lekker dat ik altijd wel zwanger zou willen zijn , het liefst wordt ik na een bevalling zo snel mogelijk weer zwanger gemaakt 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct