Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

maxi cosi tobi of priori

• Auteur

Onze kleine man wordt een beetje te groot voor zijn maxi cosi. Nu willen we graag een autostoeltje kopen. Maar weet iemand het verschil tussen een maxi cosi tobi en priori?

#4005268 Quote

wij hebben beiden.

ik vind de tobi wat lomper, deze heeft wel een extra hoofdsteun en de stoel staat wat steviger in de auto.
    oh ja, de gordels staan automatisch omhoog, maar dat vind ik persoonlijk niet zo heel veel aan.

de tobi's zijn over het algemeen een stuk duurder.

ik vind ze beiden erg fijn, onze dochter kon er met 7 maanden al in omdat er ligstanden opzitten.

Groetjes

#4005269 Quote

Wij hebben met 9 maanden de Tobi gekocht.
    Ik vind het een stevige stoel.
    Je kan hem in slaapstand zetten, maar ik vind het niet echt slaapstand.
    Afgelopen zaterdag naar Zandvoort geweest en de terugweg heeft Tijs meer dan een uur geslapen. Grootste gedeelte met zijn kinnetje op zijn borst en eventjes met zijn hoofdje achterover.

#4005287 Quote

Hoi hoi!

ik ben niet van dit forum, maar kijk af en toe met jullie mee. Jullie als  ´ervaringsdeskundigen ´ met kindjes die net twee maanden ouder zijn dan de mijne!

Ik zag deze topic en wil toch even reageren, zelf heb ik deze vraag namelijk gesteld in het voorjaar2008forum. Naar aanleiding daarvan heb ik via de webwinkel van babydump een uitlopend model Priori gekocht, voor 109 euro. De levering was binnen drie dagen en ik ben erg tevreden met deze aankoop!

Succes!

Groetjes, Linne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct