Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Doorslapen

• Auteur

Hallo moeders,
    Mijn zoontje is nu 10 mnd en slaapt sinds ongeveer een   1 1/2 maand niet  meer door.
    Van 6mnd -8 1/2 mnd heeft hij veelal wel doorgeslapen.
    Ik geef hem  nu de borst want ik vind het zo zielig   om hem 's nachts te laten huilen.
    Hoe gaat het doorslapen  bij jullie kindjes?

Ik ben reuze benieuwd.

Groetjes

#4005284 Quote

Hey hey

Marit slaapt al sinds ze 10 weken is door.
    Nu slaapt ze van 'savonds 20.00 tot de volgende morgen 9.00.
    Ze wordt 's nachts weleens wakker, maar dan is ze tevreden met haar speen en tutteldoek. Een enkele keer blijft ze huilen en dan krijgt ze wel drinken.

Marit is van 16-12-07

#4005285 Quote

Wow, die Marit, das prettig!

Nou Iris is 7,5 maand en ik loop nog steeds te klooien haha. Ze wilde nog steeds om 5 uur een fles, en ik vond het eigenlijk wel eens mooi geweest. We zijn haar nu aan het trainen 😉 . Zolang ze wat jengelt doen we of de speen er weer in, of we laten haar jengelen. Als ze echt gaat huilen, dan krijgt ze wel een fles, maar niet meer dan 90 cc ofzo. Het lijkt steeds beter te gaan. Maar later dan 6.45 wordt het echt niet, en dan ben ik er om 6 uur al uit geweest voor de speen. Om 6.45 heeft ze schoon genoeg van al dat slapen 🙂

Groet Eva

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct