Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

i,m back!!!

• Auteur

hoi hoi
    na 7 weken zonder com te hebben gezeten ,hebben we nu weer een com.
    heerlijk heb het echt gemist,marktplaats jongegezinnen,heerlijk dat ik het weer kan zien.
    indy is nu 8maand en het gaat erg goed met haar.
    ze zit nog niet maar loppt in het loopstoeltje de hele kamer door.warm eten uit een potje vindt ze verschrikkelijk vies dus ik laat haar af en toe met de pot meeeten.
    ze is een verschrikkelijke vrolijke meid,lacht eigenlijk altijd.
    ze is alleen klein vindt ik,ze heeft nu nog steeds maat 68 aan en van broek 62,maar goed ben zelf ook maar 1,59cm en mijn man is ook niet veel groter,hahah.
    leuk om jullie verhalen allemaal weer te lezen.
    hoe gaat het met jullie allemaal?
    liefs sil

#4005333 Quote

pfff….. zolang zonder com, dat overleef ik niet…
    maarre welkom terug… Hier gaat het goed. Kevin is nu 9 maanden en ook erg klein, hoewel hij nu volgens mij een groeispurt aan het maken is. Heel lang maatje 68 gehad en sinds een weekje is dat te klein, maar 74 eigenlijk soms nog te groot…. Hij begint te zitten, maar nog net niet helemaal….

groetjes Kabo

#4005361 Quote

hey sil,
    fijn dat jij er weer bent.
    fijn te horen dat het met indy zo goed gaat.
    met bente gaat ook alles goed, ze is al 9040 gram en 78 cm lang.
    dus een grote meid al, ze kruipt als sinds de 7maanden en loopt langs de bank.
    het is een echte doerak.
    verder gaat alles goed met ons

groetjes moon

#4005369 Quote

hoi sil

hoe is tie leuk om weer wat van je te horen. en hoe is het met de andere kids?
    zeker wel druk maar lekker gezellie denk ik.

a ja moet maar denken indy is klein maar fijn hahahahah.

en hoe is het met je man? ben je nog bezig met je opleiding.

sorrij veel vragen maar ben gewoon nieuwschierig hahaah.

met sverre is alles goed na 8 maanden einderlijk er achter gekomen koemelk allergie alleen veel spugen. en de huis arts maar zeggen hoort er bij is heel normaal ja ja. maar is een vrolijk jongentje we gaan volgende week voor het eerst met hem zwemmen.

nou doei doei lucy tof dat je er weer bent

#4005381 Quote

hoi hoi
    met mijn man gaat het iets beter,hij heeft nu andere medicijnen.
    ik heb het examen wel gedaan maar ben gezakt op twee punten teveel.nou moet eigenlijk nog een keer maar denk niet dat ik dat doe.toen ik ben begonnen met de opleiding zat ik onder de prednison(40gr per dag) en voelde me toppie,maar nu ik eraf ben kan ik s,avonds de trap zowat niet opkomen van de pijn in m,n gewrichten.
    ik weet dar er reuma was geconstateerd maar dacht ach gaat wel over,not!!
    dus kan de baan van beveilger niet aan denk ik.
    wat vervelend dat hij koemelkallergie heeft,maar gelukkig weet je nu wat er aan de hand is.wel zielig voor het ventje dat hij daar zo lang mee gelopen heeft.
    ben blij dat het nu weer wat beter gaat.
    liefs sil

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct