Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Babykleding verkopen

• Auteur

Hallo allemaal,

aangezien wij hebben besloten het bij 1 kindje te houden, wil ik graag de babykleding verkopen.

Heeft er iemand tips?

Ik heb al een keer geprobeerd het op Speurders.nl te verkopen.
    Daar heb ik toen een prijs bij gezet.
    Eén niet-serieuze bieder   was het resultaat.

Laatst ook op Marktplaats geprobeerd, dit keer zonder prijs (nader te overeenkomen) en tot nu toe weer geen reacties.

Groetjes Leonie

#4005344 Quote

Hoi Trancelover,

Helaas is er zo'n overschot van babykleding dat het heel moeilijk is deze te verkopen via marktplaats of speurders.

Wat soms werkt is in de supermarkt een kaartje op te hangen.
    Zo heb ik weleens wat verkocht. De mensen wonen dan toch lekker in de buurt en hoeven dan ook geen verzendkosten te betalen.

Veel succes!!

Groetjes Renata.

#4005346 Quote

Ik ben van plan om op een kinderkledingbeurs in de buurt te gaan staan. Je kunt voor een zacht prijsje vaak een stand huren op zo'n dag.

Via kinderkledingbeurs.nl kun je bij je zoeken naar wanneer er  eentje in de nabije omgeving plaats vindt.

Groetjes,
    Rosanne
    (mama van Yanna en Quentin)

#4005349 Quote

Ik heb samen met een zus op  een grote  rommelmarkt gestaan. Zij verkocht voornamelijk kinderkleding en dat liep behoorlijk goed…..

Succes

#4005352 Quote

Hoi Leonie,

Ik werk zelf als vrijwilligster in een winkeltje voor 2e hands baby- en kinderkleding. Het is erg leuk, je krijgt dan een paar centen voor je kleding en andere mensen zijn er ook mee geholpen. Ik doe dit in een wijkcentrum, 15% van de opbrengst is voor de wijkvereniging (huur pand en koffie/thee en dergelijke). Je moet dan touwens denken aan een verkoopprijs van tussen 1 en 5 Euro. (als het een erg mooi iets is dan kun je proberen meer te vragen). Als de kleding niet verkocht is, kun je het weer ophalen of schenken aan een goed doel.

Ik moet bekennen dat ik meer shop in de winkel waarin ik zelf werk (1 tot 2 keer per maand op woensdagavond) als in andere kledingzaken!

Wellicht is het iets voor jou?

Groetjes en succes ermee.

Rolanda

#4005353 Quote

Jullie brengen me op een idee, ik heb veel hema en h&m kleertjes voor de kids.
    Zou dat ook goed verkopen?Nu geef ik het weg of doe het in de humanabak.

#4005376 Quote

Bedankt voor jullie tips.
    Ik ga eens in de buurt rondkijken en op die site.

Groetjes Leonie

#4005439 Quote

hoi ladies,

ik heb via marktplaats toch wel wat verkocht (kleertjes die we cadeau hebben gekregen van kraambezoek en die niet mijn smaak zijn, dus die doe ik een evt. volgend kindje toch niet aan). maar dit waren wel merkkleertjes, misschien dat dat verschil maakt?
    de hema- en h&m-dingen doe ik in een unicef-container, want ik had al zo'n vermoeden dat dat niet verkoopt via marktplaats, dus  dan maar naar de liefdadigheid dacht ik.
    succes met verkopen!

groetjes,
    *bijnaeenbaby*

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct