Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoe kwamen jullie er achter??

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik lees haast bij iedere forum wel de bekende "bevallingsverhalen".
    Maar nou leek het mij eens leuk om te horen hoe jullie er eigenlijk
    achter kwamen dat jullie zwanger waren,hoe reageerde de partners,
    was het gepland of onverwachts en hoe lang was je zwanger
    dat jullie het hoorde of er achter kwamen?

Leek mij wel een leuk idee,

Ik zal iig wel het eerste verhaal neer zetten.

Ik heb al jaren last van slaap problemen en kreeg ineens het gevoel
    dat het nu echt erg werd omdat ik overdag zo moe werd en niet vooruit
    te branden was.
    Ik ben toen bij de huisarts geweest en die zei dat hij er weinig aan kon doen.
    Het kwam waarschijnlijk omdat we net een half jaar een eigen huis hadden
    en dat brengt toch wat drukte met zich mee.
    Dus ik op naar huis, maar twee dagen later was ik 1 dag ongesteld maar
    het stopte meteen weer en dat baarde me erg zorgen.
    Dus ik de huisarts gebeld en die wilde toch dat ik de week erna langskwam.
    Om voor de zekerheid een test te doen maar kon niet eerder omdat
    dat geen zin zou hebben.

Een week later op woensdag ik naar de huisarts toe.
    Ik had niks om de urine in op te vangen dus ik het ophouden tot ik
    bij de huisarts was.Dus ik bij hem een test doen en mocht in de
    wachtkamer wachten op de uitslag, maar was aardig nuchter want het
    zou voor mijn gevoel toch niet zo wezen.
    Kom ik de wachtkamer binnen en de huisarts vraagt me als eerste:
    Voel je je ook zwanger??
    Waarop ik dus de blunder maakte:Nee helemaal niet, voel me wel eens
    misselijk maar dat zal wel door het werk komen omdat het nogal druk is
    Ja zegt hij: de uitslag is toch positief.Ik stond hem verbaasd aan te kijken,
    dat betekend toch dat ik……
    Ja meis dat betekend dat je zwanger bent.