Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zijn er meer meiden met reuma hier????

• Auteur

hoi hoi
    zolas ik eerder al schreef is bij mij na de bevalling reuma geconstateerd.ik kreeg er medicijnen voor waar ik allergisch voor was en het zou wel 200dagen kunnen duren voordat het medicijn uit m,n bloed was.nou klopt dat ook wel aardig want ben half feb
    begonnen met die pillen en het is nu aug en ik zit nog steeds aan de antiallergie tabletten.maar het vreemde is dat ik eerder last had van een bijv een vinger en de volgende dag van m,n knie,het verplaatste zich zeg maar.omdat ik allergisch was en doodziek was heeft de doketer mij prednison gegeven en dat heb ik ruim 4maandgebruikt.en nou heb ik dus alleen last van m,n knieen en m,n schouders het verplaatst zich niet meer.ik maak drie keer in de week huizen schoon en dan kan ik daarna zowat niet meer lopen.
    het is een stekende pijn die eigenlijk steeds erger wordt.
    herkent iemand dit?ken eigenlijk niemand die het heeft.
    liefs sil

#4005416 Quote

Hoi Sil,

Geen reuma hier, maar ik zit al wel sinds eind april thuis met een ontstoken enkelgewricht.

Er is wel geprikt op reuma, jicht, maar dat was het dan gelukkig weer niet.
      via de HA naar de Orthopeed, botscan, CT scan, en een heleboel rontgenfoto's later nog neit veel wijzer.
    Ja, slijtage aan mijn onderste sprongbeen, dat hadden ze op de eerste rontgen al gezien…. Verwijzing voor de podoloog, en die constateerde al na 5 minuten een oorzaak.
    Ja, daar hebben 2 Orthopeden zich na 3 maand nog niet eens aan gewaagd.Kreeg wel div opties zoals cortisonen spuit in de enkel, operatie, 6 weken gips…. zit al sinds mei op de stoel, wat doen die 6 weken dan|??? … of een podoloog. Dus maar voor het laatste gekozen gelukkig!

Blijkt dat mijn 'gewonde' been, langer is dan de gezonde. Mijn lichaam heeft het jaren gecorrigeerd door mijn enkel door te laten zakken. Door mijn zwangerschap, bekkeninstabiliteit en het lekker wandelen met mijn dochter en sjouwen met haar en op mijn werk is mijn enkel overbelast en onstoken geraakt.

Ik kan me dus voorstellen hoe vervelend het voor je is. Ik zit al sinds mei met mijn moeder en schoonmoeder die hier elk 2 dagen zijn door de week omdat ik met Çharlotte niet op en af de trap kan, niet wandelen, mijn huishouden niet doen… Wordt er soms moedeloos van. Ik had me deze periode toch echt anders voorgesteld.

Heb sinds een maand acupunctuur en sinds 3 weken zolen (een steun en een verhogende zool) en het wordt nu een beetje beter qua pijn in mijn gewricht.

Veel sterkte in de strijd.

Marielle

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct