Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

traktaties 1 jaar, tips???

• Auteur

Onze dochter is bijna 1, en we willen op de creche waar zei zit ook even trakteren..
    iedereen is daar altijd zo creatief mee, dus wij willen ook eigenlijk wel iets leuks doen alleen heb geen idee wat. Hebben jullie toevallig leuke suggesties daarvoor?
    Ik hoor het graag van jullie!!
    Groetjes.

#4005418 Quote

Hoi,
    Leuk dat je hier over begint! Onze dochter is namelijk ook bijna 1 jaar (09-09). Wij trakteren met haar verjaadag op het kinderdagverblijf bellenblaas (Hema). Volgens mij vinden de kinderen dat altijd wel leuk en het is niet zo duur. We doen er een leuk strikje omheen met een kaartje eraan met "Hoera Isabel 1 jaar!". We geven er verder geen lekkers bij. Wij hebben het afgelopen jaar onder andere  een strandemmertje, schepje en een  treintje (gekocht bij de Zeeman geloof ik) gekregen van andere  baby's.  
    Groetjes,
    Leonie

#4005424 Quote

Wat een leuk idee, om op kleine cadeautjes te tracteren, i.p.v. al die zoetigheid!
    Mijn ouders maakten voor mij vroeger een 'krokodil' van een kromme komkommer (bekje eruit snijden en van stukjes satestok de tandjes maken; met rozijntjes maak je de ogen). Daar zaten dan prikkers op met stukjes kaas, worst, komkommer, etc. Maar toen zat ik al op de lagere school.
    Mijn schoonzus zit ook ieder jaar te knutselen en maakt de leukste zakjes, doosjes, etc. Allemaal in één thema (Winnie the Pooh, lieveheersbeestjes, muisjes, etc).
    Alvast heel veel voorpret gewenst! Wij hebben nog anderhalve maand.

Groetjes, Marijon

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct