Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ongesteld

• Auteur

hoi,

wij hebben een prachtige dochter sinds vorig jaar december! 🙂 maar ik heb een vraagje over de pil..ik ben er na 6 weken mee begonnen, na de geboorte. maar ik heb niet eerst afgewacht tot ik zelf ongesteld werd. ik ben er gelijk mee begonnen, nu hoor ik wel is van vriendinnen dat zij eerst hebben afgewacht tot ze ongesteld waren geworden, en toen zijn begonnen met de pil.
    duurt het bij mij nu langer als ik stop met de pil voordat ik ongesteld word?
    heeft iemand er verstand van 🙂 ?

gr marlies

#4005525 Quote

Ik heb daar geen verstand van. Vraag het de huisarts, dan weet je het zeker.

#4005539 Quote

ik heb eigenlijk ook geen idee of het wat uit maakt
    maar ben wel benieuwd
    ben namelijk zelf ook zo weer begonnen met de pil zonder eerst af te wachten tot ik ongesteld werd
    (toevallig al bij de huisarst geweest voor antwoord?)

#4005541 Quote

hi meiden,

mijn huisarts adviseerde juist om te beginnen met de pil nog voordat ik mn eerste echte menstruatie had gehad. Dan kon ik het zelf weer mooi regelen, zei hij. En dat gebeurde.

Ik moet wel zeggen, dat ik na een paar maanden alweer gestopt ben (om zwanger te worden) en daarna was het drama. Onregelmatiger dan ooit.

Je kunt dus gewoon beginnen wanneer je dat wilt. Houd er wel rekening mee dat het de eerste tijd (week? strip? weet ik niet meer) nog niet helemaal veilig is.

Gr. Dee

#4005544 Quote

Ik had al zo'n vermoeden. Gelukkig heeft jou huisarts het bevestigd.
    Het is ook wat, die zegt dit en die dat.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct