Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hallo…zijn er nog meer mensen met ervaringen van de mirena spiraal?????

• Auteur

hallo allemaal
    even het volgende
    3 juni 2008 en ik bevallen van onze prachtige zoon!!!
    een poosje geleden heb ik besloten om de mirena spiraal te laten plaatsen…dit ivm altijd hevige buikpijn als ik ongesteld was (slikte eerst gewoon de pil)
    maar nu heb ik sinds dat ik de spiraal heb…dat ik me niet gelukkig voel
    heb ontzettend veel last van stemmings wiselingen…kan soms ineens van heel vrolijk ineens heel verdrietig worden bijvoorbeeld..
    ik ben gauw moe…veel last van hoofdpijn…(wat ik hiervoor nooit had)

is er iemand die hier ook ervaring mee heeft?ik zit er in ieder geval sterk aan te denken om die spiraal er uit te laten halen..
    ben het zat om van die stemmingswisselingen te hebben…ben het nog meer zat dat ik me verdrietig voel…
    ik wil gewoon weer mezelf terug zeg maar…zoals ik was

heel graag jullie reacties

Liefs mama van Milan

#10162542 Quote

Ik ken iemand (100% betrouwbaar verhaal) die haar spiraaltje spontaan is verloren, maar had dat niet in de gaten. Ze hebben m later teruggevonden in de rubber ring vd wasmachine.. 😳😳 Maar toen was ze er dus net achter dat ze zwanger was. Ze is er nu blij mee, maar het was absoluut niet de bedoeling… Dat kan dus ook… 

#4016484 Quote

hoi mama momo

dus jij hebt hem ook niet meer??
    nou het bevalt mij super…ik voel me echt zo goed he??ik heb me in tijden niet zo goed gevoelt

hoop dat jij je ook gauw beter voelt

Liefs mama van Milan

#4016445 Quote

Hoi mama van Milan en andere mama's

Ik heb het vandaag maar eens bij de huisarts aangekaart en hij adviseerde toch om hem te verwijderen.
    Dus dat is meteen gebeurd en ik ga nu de eerste pil weer slikken!

Zal mij benieuwen hoe lang het duurt eer we verbetering merken.

Liefs Monica

#4016358 Quote

hoi mama momo

nou ik heb de spiraal eruit laten halen en  eerlijk waar ik merk echt verschil!!!
    ik voel me een stuk vrolijker en dat merkt mijn omgeving ook..ik ben nu dus gewoon weer aan de pil!!

voor mij nooit een spiraal weer

Liefs Mama van milan

#4016353 Quote

Hoi mama van Milan,

Hoe is het dinsdag vergaan bij de huisarts?
    Is je mirena verwijderd?

Ik twijfel nog erg of ik hem wel of niet laat verwijderen, maar ik ga aankomende week toch met Isabelle naar de huisarts voor haar hoofdhuid, dan kaart ik het wel even aan.

Liefs Monica

#4016252 Quote

Hallo

Ook ik heb na mijn derde zwangerschap de mirena laten plaatsen en vanaf het moment dat ik hem had voelde het niet goed. Maar ja je moet wat, pil kan ik niet tegen en condoom is ook niet supersafe dus….. maar ik had allerlei klachten, van stemmingswisselingen en een fikse schimmelinfectie tot gewrichtsklachten, ik voelde me niet "schoon" van onderen en had zelfs baarmoederhalskankerklachten.Ook was ik twee van de vier weken ongesteld. Ik heb in januari een uitstrijkje laten maken en dit was niet goed. Ze hebben een biopsie gedaan en het is niet die nare ziekte en ze zeggen dat het niks met elkaar te maken heeft maar ik heb hem puur op mijn gevoel afgaand laten verwijderen. Ik voel me veel   beter ik ben 4 dagen ongesteld en heb bijna geen gewrichtsklachten meer. Er is ook een klachtenforum van de mirena wat je kunt opzoeken via google en daar staan ook genoeg rare dingen op. Er zijn ook genoeg meiden die hem helemaal geweldig vinden maar dit is mijn ervaring.
    O ja ik heb hem 8 maanden gehad lang genoeg om te wennen dacht ik.

Meid succes met je beslissing.

Liefs Frida

#4016253 Quote

Hoi

Ik zie net dat je je beslissing eigenlijk al hebt genomen.

Liefs Frida

#4016222 Quote

hoi susan bedankt voor je reactie
    ik heb de spiraal nou sinds augustus!!dus bijna 9 maanden…en ga me er niet beter op voelen..helaas
    maar idd ik moet straks met milan langs de wijkverpleegkundige en ga haar is ff vragen..en dan inderdaad maar es contact met de huisarts opnemen…

Ik wil er in ieder geval iets aan veranderen want hier ga je echt aan onder door

Liefs Mama van Milan

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct