Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hallo…zijn er nog meer mensen met ervaringen van de mirena spiraal?????

• Auteur

Hoi mama van Milan,

Heel vreemd dit: ik wilde morgen jou vraag stellen!

Ik ben 5 april 2008 bevallen van onze prachtige dochter Isabelle.
    Ik had voor de zwangerschap een Mirena en dit beviel zo goed (geen PMS, nauwelijks bloedingen), dat ik  in juli vorig jaar ook weer een Mirena heb laten plaatsen.

Nu heb ik sinds eind december-begin januari ook steeds dat ik mij soms plotseling zonder reden verdrietig voel of ineens kribbig ben terwijl ik vlak daarvoor bijvoorbeeld erg veel plezier had.

Ook ik zat er dus over na te denken om hem te laten verwijderen, ik heb echter zulke slechte ervaringen met de pil (toch nog heftige bloedingen, onregelmatige cyclus), dat ik dat ook geen oplossing vind.

Ik heb in het verleden meegedaan aan de proef met de Nuvaring, maar ook dat was helemaal niets voor mij.
    Ik twijfel er op het moment dus ook erg aan wat te doen en wilde aan de meiden vragen voor advies en ervaring.

Nou, ik kan je dus helaas geen advies geven, want ik zit in hetzelfde schuitje.

Succes en laat je wel even weten wat je beslissing is?

Liefs Monica

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct