Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1252386 Creatieve Moeders

• Auteur

Hoi meiden,

Ik dacht laat ik hier eens een topic over beginnen.
    Zelf ben ik best een beetje creatief en dacht er zijn vast ook hier vele andere meiden die over enige creativiteit beschikken.
    Dus het leek me wel leuk om ideën of tips, foto's van wat je gemaakt hebt, of andere dingetjes neer te zetten.

Laat ik eens beginnen;
    Ik ben bezig met een houten oventje/ aanrechtje aan het maken voor mijn zoontje.
    De gewone houten oventjes in de winkel zijn allereerst heel duur, en de maten zijn eigenlijk ongeschikt  voor in mijn keuken.
    Vind het namelijk wel heel leuk als hij als ik aan het koken ben, niet mijn kasten plundert om 'mee te koken' .
    Nu heb ik een rechte keuken in een aanbouw en dus niet zo veel plek.
    Alle maten heb ik al uitgetekend op helemaal ingeplakt laatst en er van alles bij getekend en gekleurd.

Verder heb ik Daniëls 2 () fotoalbum afgemaakt en er allerlei leuke dingetjes bijgetekend en gekleurd.

Verder zijn mijn hobby's scrappen en mijn lievelings scrapwinkel; paper and pictures in Doorn.
    Naaien; al is het lang geleden dat ik wat gemaakt heb, denk het gordijntje voor Daniëls kamer.

Ik ben heel nieuwsgierig naar al jullie reacties en resultaten,
    Liefs Marina

#4017474 Quote

sorry, er zijn enige zinnen weggevallen,
    maar er moet staan dat ik alles uitgetekend heb op meubelplaat en mdf en dat   mijn man dit voor mij met een cirkelzaag nog uit gaat zagen.

#4017476 Quote

Hey!

Wat leuk! Ik werk in Doorn en mag ook graag ook even naar de scrapwinkel gaan, hihihi! Nieuwe pand ook al bezichtigd? Ik moet nog gaan….
    Anyway: ik maag ook graag scrappen, heb er alleen met 2 kinderen en nog steeds geen eigen plekkie eigenlijk even geen tijd en ruimte voor. Soms maak ik iets in mijn nachtdiensten. Heerlijk 8 uur de tijd om te frobelen!
    verder ben ik sinds 2 weken bezig met taarten maken, zocht een hobby voor erbij en iets wat ik makkelijk kan combineren met kids. Makkelijker kan dus niet, resten gaan gelijk op, hihihi!
    1 foto van een scrap pagina heb ik toevallig nog op de hyves staan.

Liefs, marieke

#4017477 Quote

Hoi Marina,

Eindelijk ben ik op hyves en kan ik ook fotos plaatsen hier dus maak van die gelegenheid direct gebruik,haha.
    Dit is de wieg waar ik vroeger in heb gelegen. Ik heb hem helemaal opgeknapt van
    schilderen tot bekleding. Ik maak eigenlijk bijna alles zelf. Gordijnen bekleding van meubels(rechts) Ook heb ik op de muur links een schildering van Janosch een kinderboeken schrijver waar ik als kind gek op was. Ook handwerk ik graag en maak kleertjes voor Rosco.

groetjes czaar

#4017478 Quote

heyhey

hier nog een creatieveling hihii
    ik ben echt meer van het knutselen, een tafel ofzo zie je mij niet snel maken.
    kaarten borduren, 3d kaarten maken,schilderen op canvas vindt ik erg leuk.
    ook ik ben bezig met het 2e fotoalbum van nathalia.
    elke foto wordt leuk uitgeknipt (met verschillende  kartelscharen) opgeplakt,
    leuke stickers erbij, leuke tekst erbij, en de stiften/potloden komen ook vaak te pas.
    ik geniet daar van, om lekker te knutselen.
    de laatste aantal weken heb ik weer en nieuwe hobby.
    kaarten maken op de computer.
    animatie plaatjes maak ik ook op de computer.

hier een leuke crea van mij, die ik dus zelf maak 😀

liefs, do

de onderste is ook een scrap 😛 alleen dan op de computer hihihihi

#4017480 Quote

Ook ik ben van het scrappen!!!!
    Ik heb alleen erg veel ruimte nodig hiervoor.
    Ik heb heel veel scrap-spullen die allemaal op zolder staan. Als ik wil scrappen moet ik dus alles naar beneden sjouwen en dan neem ik de hele eettafel (en een groot deel daar om heen) in beslag. Als we gaan eten moet ik alles dus weer opruimen.
    Kortom een heel gedoe. Hierdoor komt het er de laatste niet echt meer van.
    Maar nu heb ook ik scrappen op de computer uitgevonden!! Ideaal. Inprincipe hetzelfde alleen dan zonder lijm en de troep.

Ik ga binnenkort ook beginnen om een aantal dingen te maken voor de kamer van Jasmijn. Als de tweede komt, heeft zij natuurlijk een nieuwe kamer nodig. Ik ben o.a. van plan om een memobord te maken.

Hier wat scrap-crea.
    Op de website van Jasmijn staan er nog veel meer. In het fotoalbum, album mama's scrap-creaties.
    http://www.verstraatsma.babysite.nl

#4017481 Quote

………..zucht………….
    Waarom kan ik nou weer opeens geen foto's plaatsen

Dan moeten jullie maar gewoon op de site kijken

Liefs Trudi

#4017490 Quote

Hoi,

Wat een goed idee om op de computer te gaan scrappen. Welke site gebruiken jullie op internet hiervoor? Of is daar speciale software voor?

Groetjes, Judith

#4017491 Quote

hey judith

ik maak de scraplessen in paint shop pro.
    (programmatje wat je kan downloaden via google.
    (even paint shop pro intoetsen en je krijgt verschillende sites waar je hem vanaf kan downloaden)
    als je psp hebt, ga je weer naar google, toets scraplessen psp in en je krijgt tig scrapsites 😀

succes

liefs, do

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct