Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1252394 Babykamers Van De Nieuwe Babys

• Auteur

hee dames

leek me leuk om wat foto,s te plaatsen weer van onze babykamers
    helaas heeft ons mannetje een 2keer zo,n kleine kamer als caithlyn maarja hij heeft een eigen kamer haha

hier wat foto,s

:D:D
    deel kamertje van ons 2e humpie

de andere muur waar de commode aanstaat is dan gewoon gebroken wit en aangekleed met leuke accecoirres in de kleuren vant behang

liefs

#4017532 Quote

Hoi hoi,

ik wilde even zeggen dat ik vind dat je onwijs gave kamer hebt! Ik vind het behang erg stoer!

Groetjes Danielle

#4017533 Quote

Mooie kamer! Kunnen jullie terecht trots op zijn hoor! Wij zijn bijna klaar met de kamer van "joep". Moeten nog wat accesoires en zo bijkomen. Zal vandaag of morgen wel eens foto's maken van de kamer so far… Het word een kamertje in Hollands / oud Hollandse stijl, vind hem nu al leuk worden, hihihi!
    Ik heb wel net van de week foto's van de nieuwe kamer van Nina erop gezet. Voor Nina hebben een zolderkamer bij gemaakt en de kamer van Nina word dus gerestyled voor "Joep".

Liefs, Marieke

#4017605 Quote

wat leuk!
    Ikeameubeltjes…. herkenbaar en ideaal, hihih

liefs marina

#4017662 Quote

Hoi Patricia, wat is de kamer voor jullie mannetje mooi geworden!!!
    Onwijs mooi met dat behang en de nieuwe meubels, heel gaaf.
    Ik zal ns foto's plaatsen van Lnehte's kamer, zijn nu druk bezig met onze slaapkamer te restylen, daar de baby daar komt te slapen, voor de 1e periode dan, tegen die tijd plaats die daar ook wel foto's van, maar zijn nu nog druk aan 't klussen…
    Gr.Roos.

#4017667 Quote

Wat een leuke kamer! morgen heb ik mijn 20weken echo (ben dan 22 weken maar goed erg druk bij echopunt) en verheug me   er zo op om te weten wat het wordt. O.a. om lekker aan het nestje van hem/haar te beginnen. Onze nieuweling krijgt geen eigen kamer want die zijn op. We maken met onze kasten een wand en daarachter is dan nog genoeg ruimte om die kleine voorlopig een lekker plekje te geven. Ons huis staat te koop maar ja deze tijd maakt het niet makelijk we improviseren wel wat

groet czaar

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct