Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1252395 Joepieeeeeeeeeeeeee Ook Ik Ben Zwanger

• Auteur

Jawel, ik heb al veel meiden ons voor zien gaan, en ik gun het iedereen maar we wilden zelf ook al weer vanaf december heeeeeeel graag een tweede ukje en nu is het dan zover: net getest en er stond met dikke letters zwanger te lezen!!! We zijn superblij! Daantje en broertje of zusje schelen dan op 11 dagen na precies 2 jaar!
    Dit voelt alsof we de lotto gewonnen hebben keer 100000!!!

X Femke

#4017537 Quote

heej wijffie:):)

super gaaf gefeliciteerd voelt heerlijk weer he het idee dat er weer een wondertje in je buik groeit

geniet erlekker van ik mag alweer aftellen haha

liefs mama van caithlyn

en nog 5tot 7weken zwanger van wondertje 2

#4017540 Quote

Hoi Femke!

Gefeliciteerd!

Geniet er lekker van!
    Wel grappig: als die kleine 11 dagen later of eerder komt, dan zijn ze op dezelfde dag jarig…

Liefs Monica

#4017541 Quote

thanks meiden, ik vond het namelijk net heel verdacht dat ik bij Ikea een beker 7-up wilde, dat lust ik eigenlijk niet, dus thuis gekomen meteen getest…!!!

Patricia, jij succes met de laatste loodjes!

Ik kan het nog bijna niet geloven…ik zweef met mn hoofd in de wolken 🙂

#4017542 Quote

Femke,

Van harte gefeliciteerd!!! Lekker genieten van het zwanger zijn.
    Wat grappig 11 dagen, ik ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt! Toen wij net bezig waren voor een tweede frummel maakte me ik er druk om, nu niet meer, de datum maakt ons niet meer uit, als het maar gezond is en goed gaat.

Vraagje tussen en door…als je geen antwoordt wil geven is ook prima…
    Toen jullie  zwanger waren van jullie eerste, hoelang waren jullie toen bezig geweest om zwanger te raken?
    Wij waren voor ons zoontje een jaar verder en zijn vanaf november bezig voor een tweede frummel, december zwanger en in januari een mk en nu nog bezig… Was even nieuwsgierig…sorry…

Liefs Lientje

#4017544 Quote

hoi Femke,
    wat een goed nieuws!
    ook voor jou over een week of 12 kleine plopjes en friemeltjes in je buik!
    geniet er maar lekker van, kom je ook op het november forum,….. er is nog geen volgende,….
    groetjes suzan

#4017547 Quote

oja nog een keer @lientje: je zult misschien denken ronde 4, en je bent al een half jaar bezig, maar ik heb een nogal onregelmatige cyclus, schommelt tussen de 49 en 32 dagen dus vandaar.

#4017554 Quote

hoi Femke,
    er is alleen nog steeds geen dec forum, jan en feb dus ook niet!!!!!!!!!
    zie je daar

#4017555 Quote

hoi Femke,
    super gefeliciteerd,echt leuk.Er komen er steeds meer bij ,in het rijtje zwangere.Wij zijn uitgerekend in december 2009.de 26e.
           Geniet er lekker van.groetjes,karin,nicky en ukkie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct