Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1252408 Nog Meer Kids Die Nog Niet Lopen - pagina 2

• Auteur

Hoi,

Yordi loopt ook nog steeds niet en is inmiddels al bijna 18 maanden.
    Lopen aan de hand doet hij wel en ook wel aan 1 hand.
    Yordi kan wel los lopen, ongeveer 1,5 meter loopt hij los en laat zich dan weer op z'n knieen zakken en gaat dan gewoon weer kruipen.
    Dat gaat gewoon veel sneller. Wij oefenen bijna elke avond met hem en dan loopt hij ook wel van mij naar m'n man, maar voor de rest ho maar.
    Dus bij hem is er gewoon nog geen knopje omgegaan dat lopen makkelijker is.
    Soms vindt ik dit ook best vervelend, want lopen zou indd wat makkelijker voor mij zijn, zodat ik hem niet steeds hoef te tillen. En al helemaal niet van de vele broeken die kapot gaan als hij steeds buiten speelt.
    Ook hier de kleine van een vriendin die een maand jonger is als hem, liep ook al veel eerder.
    Ach ik weet ook wel, alles op z'n tijd en komt vanzelf ook wel, maar gut wat vraag ik me soms af wanneer??????

Liefs marielle

#4017690 Quote

Ook Jasmijn (ruim 16 maanden) loopt nog niet!
    Wel aan 2 handen, maar niet aan 1. Dat vind ze eng. Ze trekt zich wel op om te gaan staan, maar ik zie haar verlopig nog niet los staan……. maar je weet maar nooit. Soms verbaasd ze ons opeens!
    Ik maak me absoluut geen zorgen. Het komt vanzelf.

Liefs Trudi

#4017695 Quote

Onze dochter loopt ook nog niet. Ze is nu 15 mnd, en ze kan het wel, maar ze durft het nog niet. Ze loopt wel eens een paar stapjes los als we d'r stimuleren door dicht bij te gaan zitten, maar uit zichzelf echt niet. Net als bij jou, gaat ze dan op d'r kont schuifelend verder.

Joh, als ze eenmaal lopen, dan kan je alleen maar met weemoed terugdenken aan de tijd dat ze dat nog niet deed, haha.

Succes, Liesje

#4017708 Quote

Haha, toch fijn om te horen dat er nog meer niet-lopers zijn !

Groetjes Bianca

#4017731 Quote

Laura is 15 maanden en doet al wel stapjes opzij langs de tafel om ergens bij te kunnen maar los staan en lopen is er nog niet bij. Wel heeft ze zo'n houten loopwagentje waar je achter kunt lopen. Als ze zich daaraan optrekt duwt ze hem meestal vooruit waardoor ze er wel achteraan moet anders gaat ze op haar neus, dan 'loopt' ze dus wel maar niet vrijwillig, haha!

#4017741 Quote

Hoi!

Isabelle is nu 14,5maand en staat goed en loopt rond de tafel en achter de loopauto.
    Ze heeft de loopauto al een aantal keren en paar seconden los gelaten, maar zelf lopen, ho maar!
    Ze is natuurlijk nog wel erg jong (in mijn ogen, want ik was bijna 1,5 toen ik ging staan!) maar toch hoop je als mama dat ze snel gaat lopen, want het kost inderdaad wel veel broeken en mailllots!
    Vanmiddag was ze ongemerkt naar buiten gekropen en ze had een kort rokje aan zonder maillot of iets dergelijks, waren haar knieën helemaal rood van het schuren op de stenen!
    Dus toch maar een traphekje oid plaatsen zodat ze niet ongemerkt naar buiten glipt.

Als ik zo de diverse reacties lees, is Brenda absoluut niet laat hoor!
    Ieder kind doet dingen op zijn eigen juiste moment, voor de een is dat voordat ze 1 worden en voor de ander pas met 1,5jaar.

Liefs Monica

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct