Hey ha,
Ik werk ( maar nu met zwangerschapsverlof) 3 dagen in de week.
Het is wel zwaar lichamelijk werk, nl in een de bakkerij. Ik heb altijd full time gewerkt tot ik Jordy kreeg, daarna bewust 3 dagen blijven werken. Op dinsdag en donderdag ( Jordy is dan bij mijn ouders, die hebben ook een bakkerij) en de vrijdagnacht van 24 uur tot 7/8 uur 's morgens. Ik heb dus maar voor 2 dagen opvang nodig, 's nachts is mijn vriend thuis.
Ik heb de vorige keer echt gemerkt dat ik mijn maatjes ( Werk met bijna allemaal mannen ) heel erg miste. Ik vind het harstikke leuk om mama te zijn, maar tussen de heren kan ik ff lekker mezelf zijn.
Na deze zwangerschap ga ik ook weer 3 dagen werken, ik geloof trouwens dat je ondertussen wel blij mag zijn als je nog werk hebt.
Weet wel dat een studie oppakken of verder leren er niet gemakkelijker op wordt als je eenmaal gewerkt hebt.
Als je de kans hebt en het gaat financieel dan moet je nu verder leren. ( Dacht zelf ook dat ik nog wel verder zou leren. maar dat wordt steeds lastiger om daar tijd voor te vinden nu. Natuurlijk ook het inkomen wat ik dan zal missen)
Succes met je keuze! Doe vooral iets waarbij jij je goed voelt en niet wat anderen van je verwachten!
Groetjes Wen