Gefeliciteerd dat jullie gaan trouwen!
Daniël is nu bijna 17 maanden maar ik zelf persoonlijk zie het niet zitten om daar mee een rondreis te makn
Met een rondreis zit je toch aan afspraken en tijden en versch. accomodaties vast en zou het persoonlijk veelste onrustig vinden voor hem.
Hij is heel makkelijk hor, daar niet van.
Verder zou ik persoonlijk niet met zulke kleintjes naar zulke verre landen gaan, de lange zit in het vliegtuig met nauwelijks beweging, het eten waar ze veel sneller ziek van worden, de onrust van steeds weer een andere plek en de vele prikkels dit geeft wat in deze leeftijd zorgt voor nachtmerries en gebroken nachten, allerlei ziektes zoals malaria, enorme diarree die je daar kan oplopen en wat bij kleintjes heel snel zorgt voor uitdroging etc.
Ik persoonlijk zou lekker voor een huisje aan het strand kiezen, Daniël kan zich hier uren vermaken in het zand met een emmer water, speelt lekker met zijn emmertjes en schepjes, zo hebben jullie dan ook nog lekker tijd voor mekaar ondertussen, lekker ontspannen en in mijn ogen, zorgt de rust en regelmaat voor een ontspannen kindje waardoor jullie vakantie ook geslaagd zal zijn.
Heel veel succes met alles overwegen en wat je ook doet;
een geweldige trouwdag en een hele mooie huwelijksreis toegewenst
Liefs Marina