Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1252431 Wij Gaat Er Mee Naar Het Linnaeushof Grootste Speeltuin Van Europa

• Auteur

hoi meiden,

zo'n wandeling organiseren is nog heel wat vooral met al die zwangeren onder ons hihihi dus heb ik een andere idee:

wie gaat er mee naar het linnaeushof, dat is de grootste speeltuin van europa.
    je hebt er van alles voor jong en oud en voor de kleintjes is er een min of meer afgebakerd stuk speeltuin. er is zelf een zwembadje in voor als het heel warm is.

kids tot 2 jaar mogen gratis naar binnen en vanaf 2 jaar is het 9,50.
    hier een link naar de site kan je ff neuzen en foto's kijken:
    http://www.linnaeushof.nl/index2.html

ik weet nog geen datum, maar als er meerdere zijn die mee willen kan ik desnoods de datum prikker instellen om een datum te kiezen. ik hoor het wel

groetjes linda

#4017803 Quote

Erg leuk idee!!!  Wij zijn  van de partij!

Liefs Trudi en Jasmijn

#4017805 Quote

Nog zo'n leuk idee!

Als het lukt zijn wij zeker van de partij!
    Doen we het dan met of zonder mannen????

Liefs Monica

#4017806 Quote

kan met en zonder mijn mannetje moet helaas allen werken bijna elke dag is alleen op woensdag vrij.

#4072901 Quote

heey linda…ook ons lijkt het heel erg leuk.groetjes,karin,nicky en …

#4073084 Quote

Erg leuk, ik had het toevallig vorige week tegen mijn man gezegd dat ik er graag heen wou met Djamila.

#4073086 Quote

Erg leuk idee! Groetjes, Vanesca

#4074118 Quote

Jaja als we kunnen zijn ook wij van de partij!

Liefs Irene en Myrthe

#4076099 Quote

ik ga zo de datumprikker even activeren, als je ook mee wilt maar nog niet aangemeld bent bij mij geef me dan even een berichtje chatlinnie@hotmail.com

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct