Hoihoi,
Daar zijn we weer, net terug van het consultatiebureau.
Evy weegt nu 5620gr en is 59,5cm. Ik was vorige week ook even gaan wegen, omdat ze zo onregelmatig dronk. Ze was nu maar 30gr bijgekomen. De arts (was een vervanger) vond dit niet erg, hij keek naar de gehele maand. Dit houdt in dat ze dan een halve kilo is bijgekomen.
Dat ze onregelmatig drinkt vond hij ook nog niet zorgwekkend nu; niet elke baby drinkt evenveel. En die schema's op het pak voeding zijn echt maar richtlijnen. Evy ziet er gezond uit, groeit en ontwikkeld zich goed. Hij adviseerde me om het wel een beetje in de gaten te houden; dat ze dus echt niet nog minder gaat drinken. En dat we over 2 weken weer even komen wegen.
Ze heeft de 2e reeks spuitjes gehad. Bij de eerste gaf ze bijna geen kik, maar toen hij de 2e zette……. nounou, wist niet dat mijn dochter zo kon huilen/schreeuwen.
Gauw naar huis gereden en haar de fles gegeven (die ze zelfs helemaal uitdronk), en nu ligt ze lekker in har bedje te slapen.
Ik ben echt tevreden over ons bureau. Ze kijken naar de baby en niet meteen naar hoe het zou moeten. En ook hebben ze altijd belangstelling voor mama en papa.
Nu moeten we dus 01-09 weer; de laatste dag van mijn verlof/vakantie.
En tussendoor nog even wegen dan.
Groetjes Iris mv Evy (16-05-08)