Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1262513 Zo Ontzettend Spannend - pagina 4

• Auteur

Wat vreselijk zeg, krijg er tranen van in mijn ogen… Ik wens jullie allemaal erg veel sterkte!!
    Liefs Esther

#4019117 Quote

wat een vreselijk nieuws.
    heel veel sterkte!

gr floor

#4019116 Quote

Hier weer een update,
    Gisteren vreselijk bericht gehad, sinds dinsdag ging het heel goed om te ademen met hele lichte ondersteuning.
    Nu had de kleine meid een cyste in de buik maar daar deden ze niks aan omdat ze er geen last van had, maar deze is in 2 dagen tijd zo hard gaan groeien dat het het maagje en de longetjes wegduwd, maar omdat ze veels te zwak is om te opereren is dit geen optie, en is er dus niks aan te doen. Nu heeft kleine meisje wel pijn en krijg hiervoor morfine. Dus eigenlijk is het een kwestie van een paar dagen. Zo verdrietig!!

Groetjes

#4019153 Quote

Hoi, ik lees net met een brok in mijn keel dit verhaal! Wat afschuwelijk en zo veel verdriet als je dit als ouders mee moet maken, we mogen ons gelukkig prijzen dat we gezonde kinderen mogen krijgen want zo vanzelfsprekend is dit niet dat blijkt maar weer. Ik wens jullie heel veel kracht en  sterkte toe  met het verwerken van dit inmense verdriet!

Groetjes en veel liefs,

Puk

#4019150 Quote

Hoihoi,

Heel veel sterkte met dit immense verdriet voor jou en voor alle betrokkenen. Wat een verhaal zeg, ik zit hier met tranen in mijn ogen en kippenvel overal.
    Veel sterkte voor woensdag alvast,

Groetjes Iris mv Evy (16-05-08)

#4019143 Quote

Hoihoi,
    Zaterdagmorgen bij mn vriendin langsgeweest. De kleine lieve Charlotte lig lekker in haar eigen wiegje en dat is natuurlijk heel fijn om ze nog een paar daagjes thuis te hebben, maar wat een intens verdriet. Gelukkig kan mn vriendin er goed over praten en huilen. Haar man veel minder goed. Samen hebben we in haar babykamer gehuild. Ze had die kamer met zoveel liefde uitgezocht en ingericht en nu lig Charlotte er wel maar niet op de manier die je had gehoopt. Ook dubbel moeilijk want ze heeft dezelfde babykamer als mij. (heel perongeluk)
    Woensdag word Charlotte begraven.
    Groetjes

#4019138 Quote

heel veel sterkte voor jou en iedereen met deze mixed feelings!!!
    wij hebben het ook van dichtbij meegemaakt…
    Op de dag dat ons zoontje (nu 41/2) geboren werd, overleed het petekindje van mijn beste vriendin (5 wkn).
    Vreselijk…. dat contrast… enorm groot geluk tegenover een zeer groot verdriet…
    Oneerlijk en nog steeds niet te snappen!!!

Hou je taai en probeer het samen een plekje te geven!!!

#4019157 Quote

Hoi, hoi,

Kippevel krijg ik ervan! Je moet er toch niet aan denken..pfff..

Heel veel sterkte toegewenst voor as woensdag!

Liefs,
    Jorhoromo (Cindy)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct