Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Woordspelletje op alfabet

• Auteur

Aangezien het vragenspel wel lekker loopt hier, dacht ik misschien zijn jullie wel in voor nog een spelletje.

het thema is Kinderen,alles wat ermee te maken heeft mag je gebruiken.

We gaan het alfabet af. Ik begin dus met de a (de q en x mogen wel overgeslagen worden)

A = aandacht (verdelen tussen meerdere kinderen of partner en kind)

Groetjes Bianca

#4019565 Quote

Creatief zijn, spelletjes voor/met je kindje bedenken, leuke foto's maken en creatief inplakken…….

#4019578 Quote

Drinken, iets wat heel goed kan verlopen, maar ok iets wat veel stress met zich mee kan brengen.

#4019580 Quote

E = Emoties…. Bij je kindje natuurlijk, hij moet alles duidelijk maken door….te huilen, maar wat dacht je van de emotie bij jezelf die het krijgen van een kindje bij je losmaakt.

#4019583 Quote

flutsen… lekker met de vingertjes in de mondjes… wat een schattig gezicht!!

#4019584 Quote

G – gezinnetje (spreekt natuurlijk ook voor zich!)

#4019589 Quote

H =   Hapjes…

Jette is bijna 4 maand en ik kan bijna niet wachten tot ze hapjes mag, maar ik 'moet' wachten tot ze 6 mnd is ivm gevoelige huid, en kans op allergie als ze vroeg hapjes krijgt…Jammer, maar goed, ff tot november volhouden.Lijkt me zoooo leuk, lekker fruit en groente.

Ynez

#4019596 Quote

Hoihoi,

Leuk weer een nieuw spelletje.

I van Interessant.

Evy vindt tegenwoordig alles interessant, zit nu ook al liever in de kinderwagen zelf om maar alles mee te krijgen i.p.v. liggen in de bak. En alles wil ze zien en wat ze vast kan pakken moet ook even geproefd worden.

Groetjes Iris mv Evy 16/05/08

#4019603 Quote

J = jongen. Inmiddels ben ik trotse moeder van twee!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct