Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoe gaat het met de zwangerschapskwalen?

• Auteur

Nee ik heb ook niet zo veel last van kwaaltjes. Mijn borsten in het begin wel, maar de laatste paar dagen niet zo veel meer. Ben wel erg moe, vooral als het einde van de week nadert.
    Vanmorgen ontzettend moe, beetje zeurderige pijn in mijn buik  en had wat last van bruine afscheiding. Gelijk weer bang dat het mis gaat. Heb me daarom ziek gemeld, kan een rustdagje wel gebruiken.
    Nu ik heb ontbeten voel ik me alweer wat beter, ga dan nu maar genieten van mijn vrije dagje. Eigenlijk zou ik me schuldig moeten voelen, want zoals ik me nu voel, zou ik best kunnen werken. Maar daar heb ik geen last van, errugggg

#4025992 Quote

Ik heb ook nog niet echt veel kwaaltjes, gelukkig. Ben nu 6 weken en 2 dagen. Soms wat moe (maar niet heel veel meer dan normaal met werk, huishouden en 2 kinders).
    Af en toe een beetje een weeig gevoel, maar niet echt misselijk ofzo.

Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik vanaf week 8 ongeveer onzettend last van misselijkheid. daar ben ik toen 4 weken redelijk ziek van geweest. Bij de 2de zwangerschap begin het bij 7 weken, maar toen maar en paar daagjes en verder nergens last van. Hopelijk dit keer ook niet zo erg!

#4026062 Quote

Hoi hoi,

Ook ik heb niet zoveel kwaaltjes,ik ben wel erg duizelig,misselijk ben ik geweest,maar dat is nu gelukkig een stuk minder,ik heb wel bij het minste of geringste wat ik eet last van mijn maag en ik heb sinds vandaag af en toe wat steekjes helemaal onder in mijn buik,maar dat zal wel het oprekken van de baarmoeder zijn neem ik aan?
    Ik ben nu 8 weken en 4 dagen

groetjes Caro

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct