Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1270418 Zoogcompressen

• Auteur

Hoi,

Heeft iemand nog tips over zoogcompressen, welk merk goed is en waar je op moet letten?

groetjes
    Jadeje

#4027468 Quote

hoi,

koop er vooral met een kleefstripje. Bij mij rolden ze anders zo uit mijn bh!
    Er is een eigenmerk van de supermarkt die dat heeft of de super de boer of de albert hein. Het hoeft echt geen duur merk te zijn.
    groetjes Elke

#4027469 Quote

Haai,

Zonder twijfel lilypads! Kosten 25 euro maar je doet er dan ook eeuwig mee! Ik ben begonnen met de papieren compressen. Op zich prima alleen heb je dan steeds een nieuw pak nodig en opgeteld ben je dan veeel meer kwijt dan aan de lilypads! Tevens moet je bij de papieren versie een bh aan in de nacht en dat voelt niet prettig.   Bij de lilypads hoeft dat niet! Kortom ik vind het een aanrader!
    lfs   ing

#4027470 Quote

hallo,

ik heb de katoenen zoogcompressen van avent destijds gekocht toen ik zwanger was van mn zoontje, tijdens de borstvoedingsperiode ook altijd gebruikt en bevallen supergoed…..

maar goed iedereen heeft natuurlijk zn eigen voorkeur….

in het begin van de borstvoedingsperiode plak ik een gewoon zoogcompres achter omdat ik altijd erg veel voeding en borstspanningen heb hierdoor….waardoor geen enkel compres het alleen aan kan hahaha…

suc6

gr. denise

#4027557 Quote

Op de borstvoedingscursus gaf de lactatiekundige het advies om eerst niets duurs aan te schaffen. Gewone zoogcompressen van de C1000 zijn prima. Je weet nooit hoe het met de bostvoeding loopt. Ook als je er helemaal voor gaat kan het anders lopen, dan heb je dure lilypads aangeschaft en kun je ze niet gebruiken.
    Die dingen kun je na je kraamtijd ook nog aanschaffen. Net als kolven. Een gewone kolf kun je in de eerste weken niet eens gebruiken omdat de productie dan nog op gang moet komen en je dus een speciale electrische kolf nodig hebt die je bij het zorgcentrum of een lactatiekundige kunt huren.
    Dus: niet teveel geld uitgeven!

succes!

#4027561 Quote

Ik heb bij mij eerste katoenen zoogcompressen aangeschaft. Volgens mij bij Baby Walz.
    Inmiddels ben ik  9 jaar verder en zwanger van de vierde, ik ga straks dezelfde compressen weer gebruiken. Je kunt ze op 90 * uitwassen, en gaan dus superlang mee.
    Over voordelig gesproken……………

#4027585 Quote

Ik heb goede ervaring met avent (uitwasbare) zoogcompres. Als de voeding net op gang komt doe ik er voor de zekerheid ook zo`n wegwerp compresje bij in.

Petra

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct