Hoi,
ik ben 1 januari uitgerekend maar ik ga pas vanaf 1 december met verlof (moest zonodig stoer doen, denk ik nu iig) dan heb ik exact een maand tot de kleine komt, zou moeten komen. Ik ben van de week bezig om het onderzoek waar ik mee bezig men over te dragen aan een collega. Dan heb ik volgende week nog een weekje alleen maar aanwezigheidsplicht.
Ik heb de kraamzorg een maand geleden al op bezoek gehad, stelt echt niets voor. Alleen maar even je zorgpas laten zien, adres en telefoon nummen checken. Daarna vroeg ze nog of ik alle informatie had gelezen die ik had gestuurd en hoever ik was met het inkooplijstje. Ik kreeg nog wat tips over het kopen van specifieke spullen luiers, flesjes, borstkolf e.d.(ze weten echt veel, moet je gebruik van maken). Ze vroeg ook of ik had nagedacht over de logistiek tijden de bevalling (boven/beneden/kraampakket enz) en ze wilde voor de lol nog even de kinderkamer zien. Helemaal niets dwingends en dat is logisch want je hebt tenslotten nog ongeveer twee maanden de tijd om alles in huis te halen. Verder zei ze ook dat als je iets niet hebt, het snel genoeg gekocht is door man of familie.