Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1270441 Naar Het Ziekenhuis

• Auteur

Hallo,
    Moet vandaag naar het ziekenhuis. Ik wordt daar opgenomen omdat de tweeling niet goed groeit. 1 baby is kleiner dan de ander. Ze gaan 3 keer per dag ctg doen en ik moet een week in het ziekenhuis blijven, na die week gaan ze de bevalling inleiden.
    Dan ben ik 36 weken zwanger…
    Vind het wel super spannend allemaal….
    Hopelijk blijft het goed gaan en gaan ze nog even een groeispurt maken want de baby's zijn nog erg klein.
    Misschien dat maartje dit leest en dan weet ze gelijk dat ik niet meer kom zwemmen woensdag!! Mocht je dit lezen maartje: ik stuur een kaartje! En hopelijk spreken we elkaar nog eens!
    Verder voor iedereen succes nog met de zwangerschap en ik ben er weer als de baby's er zijn!
    Groetjes Loes

#4027562 Quote

Jeetje spannend!

#4027564 Quote

Pfoeh! Sterkte en succes!

#4027565 Quote

Hoi Loes.
    Ook ik wil je veel sterkte wensen en hopelijk verlaat je straks het ziekenhuis met 2 prachtige kindjes.
    Succes.
    Liefs Nurse

#4027568 Quote

Heel veel sterkte met de bevalling.

Liefs Petra

#4027570 Quote

Hoi Loes!

Wat spannend en toch ook wel eng zet! Ik ben met 32 weken opgenomen met een tweeling in mijn buik mijn vorige zwangerschap (ander soort complicaties) en ik kreeg ook constant ctg's.  Ik ben met 37 weken bevallen van mijn dochteren die woog 2,5 kilo.(andere dochter is overleden eerder in de zwangerschap)  De verwachting was dat ze in de couveuze moest maar ze deed het zo goed met een score 9/10 dat ze gewoon mee mocht naar mijn kamer. Op de echo hadden ze haar kleiner geschat! Het kan erg meevallen dus! Klein kan toch wel sterk zijn! Ik wens je heel veel sterkte en geniet er straks van ondanks alles!

gr.Ing

#4027573 Quote

Hoi Loes,

Wil je alvast heel veel sterkte wensen wat spannend allemaal!!! Hoop dat alles goed met jullie gaat en jullie kindjes niet te klein zijn!!!

Liefs Sandy 34wk en 2dgn

#4027597 Quote

Hey Loes,

Van harte gefeliciteerd!! Fijn dat alles goed gaat met ze!

groetjes
    Jadeje

#4027598 Quote

Hoi Loes
    Van harte gefeliciteerd met je 2 meiden.
    Geniet van ze.
    Liefs Nurse

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct