Hoi karin,
Mijn kindje ligt ook al vanaf het begin af aan of in stuit en dan weer dwars, het is een echte wiebelkont en ligt alle kanten op behalve de goeie….
Nu vandaag toch een echo gehad en is ze meteen door de gyn gedraaid, was maar een klein zetje nodig hoofdje lag al naar beneden, maar tegen mijn liezen aan.
Met een klein zetje heeft ie haar een beetje tussen mijn bekken gelegd.
Moet maandag wel weer terug om te kijken of ze niet weer terug gedraaid is….al denk ik van wel(nu al)!
Moet nu ook heel allert blijven. Als mijn vliezen breken of de weeen beginnen moet ik acuut naar de verloskamers komen, dan kunnen ze het nog goed draaien voordat ik moet bevallen, zo niet dan word het ook een ks.
Maar ook ik had van alles op internet gelezen over dat draaien, maar denk dat je dat beter allemaal niet kunt lezen.
Je leest vaak alleen de negatieve verhalen en de positieve lees je bijna niks over.
Gewoon even tegen de gyn, zeggen wat je dwars zit met zo"n draaiing en geloof dat ze altijd van te voren een echo maken en een ctg van je kindje.
Weet je wat het is een ks is natuurlijk ook een optie of stuitbevalling, maar ook dat brengt risico"s met zich mee.
Denk dat je je goed moet laten informeren door het ziekenhuis en doen wat jullie gevel je dan ingeeft.
Succes!
Veel liefs Wanda