hey hallo,
Ik ben twee weken geleden in het ziekenhuis bevallen (medische indicatie, maar had het anders ook zo gedaan)
Ik ben erg blij met de keuze die wij hadden gemaakt. De verloskamers bij ons zijn erg mooi uitgerust. Er is een mooie grote poster van fotobehang en de kamers hebben allemaal een gezellig accentkleurtje. Ook voor de papa's is er een lekker stoel en een mega tv (niet dat ik daar wat aan heb gehad hihi)
Verder vond ik het erg prettig dat alles bij de hand was. Tijdens mijn bevalling, onder begeleiding van een gyneacoloog (nou ok tropenarts in opleiding) heeft de arts mij iedere stap duidelijk en helder uitgelegd en me echt gerustgesteld. Ook de aanwezig verpleegster heeft me echt heel goed geholpen.
Voordien was ik bang dat het na de bevalling allemaal lang zou duren (je bent tenslotte niet de enige in een ziekenhuis en thuis natuurlijk wel). Al met al was ik in no time gedouched (ondanks het feit dat ik tijdens de bevalling aan het infuus lag, dat hebben ze ook vrij vlot afgekoppeld) en was ik echt heel snel beneden op de kinderafdeling waar onze Noah al naar toe was gebracht…..
Ik moet eerlijk zeggen: mij is het heel goed bevallen in het ziekenhuis en mochten we de tweede verwachten wordt dat zeer zeker ook een ziekenhuisbevalling. Ik moet er niet aan denken om het allemaal in mijn eigen huis te hebben… (maar dat is mijn bescheiden mening…)
liefs marion