Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1270460 Xiano Geboren

• Auteur

Op eerste kerstdag is onze zoon Xiano overleden.
    27 December is hij geboren om 01.33 uur, weegt 3225 gram en is 50 cm lang.
    28 december is hij thuisgekomen. Op 30 december hebben wij samen afscheid van hem genomen.

Xiano had heel veel vruchtwater waardoor hij veel kon bewegen. Daardoor is er een knoop in zijn navelstreng gekomen. Op eertse kerstdag heeft hij zich zo in de navelstreng gedraaid waardoor de navelstreng als een rugzak om zijn armpjes is komen te zitten en de knoop dusdanig is strakgetrokken dat de bloedtoevoer is gestopt.

Petra

#4027687 Quote

Hoi Petra
    Wat een afschuwelijk berichtje. Ik wens jou heel veel sterkte toe om dit verlies te verwerken.
    Heel veel liefs Wietske

#4027689 Quote

Heel veel sterkte!

#4027692 Quote

Meid ik weet niet wat ik moet zeggen wat moet dit vreselijk zijn voor jullie!
    Heel veel sterkte en liefs Nina

#4027694 Quote

Hoi Petra

Oh wat afschuwelijk!! Jezus…   daar zijn inderdaad gewoon geen woorden voor…
    Heel erg veel sterkte gewenst de komende tijd om dit enorme verlies te dragen met je man en je gezin.

Liefs, 10e

#4027701 Quote

Hoi Petra,

rillingen over heel mijn lichaam, wat een verschrikkelijk nieuws! Er zijn gewoon geen woorden voor. Ik wil jullie heel erg veel sterkte toewensen en de kracht om dit verlies te kunnen dragen!

Natasja

#4027704 Quote

Lieve Petra,

woorden schieten te kort…

Ik wens jullie heel veel sterkte om dit verlies te kunnen dragen……..

liefs marion

#4027706 Quote

Petra,

Ik ben van het maartforum, maar lees geregeld even mee met de maanden dichtbij maart  en heb dus ook jouw berichtjes regelmatig voorbij zien gaan.

Wat afschuwelijk, ik weet niet wat ik moet zeggen! Het spijt me zo verschrikkelijk voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte liefde en kracht om met  dit enorme  verlies te leren leven.

Mickey

#4027707 Quote

Oh Petra……

Vind het echt verschrikkelijk voor jullie!!!
    Weet gewoon niet zo goed wat ik moet schrijven…

Hoop dat jullie   gezinnetje heel veel steun aan elkaar zullen hebben en het ooit een misschien een plaatsje kunnen geven.

Heel veel sterkte!
    Veel liefs Wanda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct