Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1270462 Sanne Geboren

• Auteur

Hallo allemaal,

ik wil even snel laten weten dat op 3 januari om 04.27 uur onze dochter Sanne is geboren.

De bevalling ging heel erg snel, in 4 1/2 uur was ze er. Wel geknipt en gescheurd, maar ookal zag ik daar tegenop, het viel me mee.

Ze is prachtig en we genieten volop.

Iedereen die moet bevallen, probeer alles bewust mee te maken. Ik zag er als een berg tegenop, maar het is een super bijzondere ervaring!!

Groetjes,

koetjeukkel

#4027728 Quote

Hoi koetjeukkel
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sanne. Ga maar lekker van haar genieten.
    Liefs Nurse

#4027730 Quote

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Leuke naam, Sanne. Geniet er maar lekker van samen! Nog 3 dagen en dan kunnen wij als alles goed gaat ook gaan genieten…

#4027735 Quote

Gefeliciteerd met jullie dochter! en heel veel geluk!

groetjes
    Jadeje

#4027741 Quote

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter "Sanne"!
    Geniet ervan!

#4027744 Quote

Hoi Koetjeukkel,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sanne!! Fijn dat je nu lekker kan gaan genieten van jullie kleine.

Liefs, 10e

#4027748 Quote

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met jullie dochertje!!! Fijn zo'n snelle bevalling!!! En geniet ze van je meisje!!!

Liefs Sandy 38wk

#4027752 Quote

Gefeliciteerd!! Veel geluk met elkaar!!

Gr Antoi

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct