Hallo meiden,
Dankjullie wel!We genieten volop van ons meisje,de kraamtijd zit er alweer op,heb er van genoten!
Ook kijk ik erg prettig terug als ik aan de bevalling denk,dit was mijn 9de bevalling,maar tevens mijn mooiste.Ik zou het zeker weten weer op dezlfde manier doen,heb er absoluut geen spijt van.
Hoe het middel heet weet ik eerlijk gezegt niet,ik weet dat het in een test fase is en mij is het zeker goed bevallen.
Ik moest bij iedere wee die ik voelde aankomen drukken op een knopje,het middel werd via een infuus in mijn lichaam gebracht en was aan t eind van de wee ook weer uit mijn lichaam verdwenen.De baby krijgt er absoluut niets van mee.
Ik zou t iedereen aanraden echt waar,ik vind dat je echt niet geheel pijnloos hoeft te bevallen,maar zo veel pijn als sommige van ons hebben vind ik ook niet nodig.Bij mijn vorige bevallingen raakte ik helemaal in paniek van de pijn en wist niet waar ik t zoeken moest,maar nu was het te doen,ik was rustig had zelf de controle,echt heerlijk!
@duits meisje De pijn waar je het over hebt die heb je bij je liezen?Dat heb ik nl ook gehad,de baby rust dan op een zenuw ofzo zeiden ze tegen me en daarom heb je daar last/pijn.Ik kon soms niet eens meer normaal lopen ,zo zeer deed het en als ik dan weer een tijdje aan t wandelen was wilde t wel weer.
liefs Caro